Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Derde vakantie op deze camping. Ontvangst is goed. Deze middelgrote camping is erg zuiver. Wij hadden een huisje (alle 3 vakanties) en die zijn prima in orde. De sta-plaatsen voor tent en caravan lijken ons groot. Eten bij het restaurant voor op de camping is super. Strand op loopafstand met een aparte in/uitgang voor campinggasten. Op strand leuke strandtentjes en prachtig uitzicht naar Roses. Op de camping een erg fijn zwembad met zoutwater (dus geen chloor). Zwembad altijd met toezicht en een aantal activiteiten door de dag. Wanneer je in het zwembad ligt kijk je uit op de bergen. In de omgeving van de camping is genoeg te bezoeken/te doen/te bezichtigen. Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Empu3, Director General van Camping Rubina Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2016

Thanks very much. A comment about the swimming pool, we used salt until last year. Anyway, it was a combination of salt and liquid chlorine, and the salt was gradually decomposed into very pure chlorine in our machine room, as all the 'salt' swimming pools.
This year we have changed and instead of salt we use a OH- and Cu+ system, that produces a more chemical-free desinfected water, it is a rather new technology that can be used also to produce drinking water !! By now it seems to be working good. But anyway, we still have to use it in combination with liquid chlorine, that we try to maintain as low as possible, because the law here obliges in public pools.

Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

...hygiëne kon beter in de saniblokken, vooral in de sanitaire voorzieningen voor heren kom je soms dingen tegen die beter het daglicht niet zien.
Er is een goed aanbod aan eten in het restaurant & take away. Vooral de Chateau briand in het restaurant is een aanrader. Prijzen zijn redelijk en vergelijkbaar met de restaurants in Empuriabrava.
Het aanbod van groente & vlees is heel mager. Je gaat hiervoor beter naar het centrum of de zaterdag markt.
De kampeerplekken zijn in diverse maten beschikbaar en de meeste grote plekken hebben water & afvoer aanwezig. Ondergrond is zand/aarde met af en toe een plekje gras. Als het regent, heb je het geweten en is het daarna zeer modderig.
Het zwembad is super, groot maar niet diep. Bar met sanitair aanwezig. Rond het zwembad is een ruime ligweide en is er geen onzin met gereserveerde stoelen.
Boven de shop is een lounge bar met dakterras en enkele pooltafels.
Het personeel is heel vriendelijk en een groot deel spreekt voldoende Engels en zelfs enkele woorden Nederlands.

De ligging van de camping is uitstekend door de nabijheid van zowel het centrum als het strand.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

We komen hier elk jaar drie weken in het hoogseizoen. Het is een propere en grote camping met veel faciliteiten. De plaatsen zijn voldoende groot en je hebt je eigen waterkraan en elektriciteitsaansluiting.

De snackbar is heel handig en de bediening gaat er met de jaren wat op vooruit. Het eten wordt altijd snel gebracht, maar het eten is dan ook geen enkele keer goed doorbakken en nog half rauw. Normaal maak ik er geen punt van. Maar dit jaar, nu ik zwanger ben, kan ik hierdoor bijna niets eten hier. Erg jammer.

De bediening in de winkel is altijd erg vriendelijk. Dit jaar een erg spijtige en klantonvriendelijke discussie gehad aan de receptie. Niet van hun gewoonte, ze hebben het ook niet netjes opgelost.

Het zwembad is proper. Jammer dat er geen speelgoed in mag.

Over het algemeen wel een hele fijne camping om te verblijven. Het zou helemaal perfect zijn moest er nog iets aan de kleinigheden gebeuren.

Datum van verblijf: juli 2015
Empu3, Director General van Camping Rubina Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2015

Thanks very much for coming here since so many years. We will try to improve the snack bar cooking, sorry! There is also the restaurant and the fast food pertaining to the restaurant, maybe you would prefer that. A pity in the reception there was some problem, surely next year it will improve, hopefully!

Beoordeeld op 13 april 2014

Wij komen hier reeds vele jaren zowel op kampeerplekken als in de appartementen. Winkel en restaurant super. Toprestaurants in de omgeving en leuke winkels in het nabij gelegen Figueres. Trip naar Cadaques is tevens een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 1 augustus 2013

Rubina resort Is een prima camping we komen hier al enkele jaren en hopen hier nog vele jaren te komen. Vriendelijk dames bij de receptie goede bediening in het restaurant en het Internet café. Mooie plaatsen dicht bij het dorp en het strand. Kortom een geweldige plek om vakantie te vieren

Datum van verblijf: september 2012