Beoordeeld op 9 augustus 2021

We kwamen naar Lake Bunyonyi om te kamperen en te relaxen. Door de corona situatie was de campsite van Birdnest gesloten wegens niet rendabel. Bij aankomst hebben we naar verschillende opties gekeken van kamperen op het lager-zwembad gedeelte tot in een reservekamer verblijven. We kwamen tot een fijn akkoord en hebben er geen moment aan getwijfeld.
Het zwembad gedeelte met toiletten en douche wat vlak aan het meer ligt was ingepland voor een grondig nazicht. Verder kunnen we enkel met heel veel lof over Birdnest spreken: heel goede accommodatie met perfecte toiletten en douche. Het restaurant reserveert heel lekkere maaltijden. Zowel het ontbijt ter plekke als het 'packed ontbijt bij vroeg vertrek' is heel verzorgd. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en gedienstig. We willen hier zeker de campsite eens komen uitproberen in de post covid tijd.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 28 juli 2019

Een spectaculaire weg door de bush bracht ons naar dit mooi en verzorgd hotel.
Het vriendelijk personeel zorgt voor een bijzonder fijn verblijf.
Na een uitstap is het fijn zwemmen in het mooi zwembad.
Ook fijn is dat er wifi beschikbaar is.
Prima hotel!

Kamertip: zicht op het meer is zalig...........
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Wij rijden met eigen wagen de wereld rond. Onze eerste stop in Oeganda komende van Rwanda was deze plek. Meestal gebruiken we onze daktent maar af en toe laten we ons verwennen in een goed hotel. We troffen het bij Birdnest want het ligt niet alleen op een mooie locatie het heeft ook een goed restaurant. Wij hadden een kamer met balkon op het tweede verdiep met kijk op het meer. De kamer is niet groot maar de inrichting valt best mee. Bekwame en vriendelijke staf maken het verblijf top. Een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Zalig wakker worden tussen het gefluit van talrijke vogels. Super mooie grote kamers en heerlijk eten.
Mooie boottocht naar de pygmeeen en adventure island voor de kids is super.
Na de uitstap kunnen genieten van een plons in het meer. Heel vriendelijke Staff!
Ook de weg naar daar is adembenemend. Door het regenwoud waar de aapjes langs de weg zitten te kijken.
Wij komen zeker terug!
Nog een tip: de mojito is er heerlijk

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Lekker geluncht, aardig personeel. Heerlijke salades. Er was geen stroom, generator was er niet of werd niet aangezet. Mooi uitzicht. Leuk winkeltje erbij. Werd erg hard gewerkt om klaar te maken voor het hoog seizoen!

Datum van verblijf: april 2018