Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Wij rijden met eigen wagen de wereld rond. Onze eerste stop in Oeganda komende van Rwanda was deze plek. Meestal gebruiken we onze daktent maar af en toe laten we ons verwennen in een goed hotel. We troffen het bij Birdnest want het ligt niet alleen op een mooie locatie het heeft ook een goed restaurant. Wij hadden een kamer met balkon op het tweede verdiep met kijk op het meer. De kamer is niet groot maar de inrichting valt best mee. Bekwame en vriendelijke staf maken het verblijf top. Een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Zalig wakker worden tussen het gefluit van talrijke vogels. Super mooie grote kamers en heerlijk eten.
Mooie boottocht naar de pygmeeen en adventure island voor de kids is super.
Na de uitstap kunnen genieten van een plons in het meer. Heel vriendelijke Staff!
Ook de weg naar daar is adembenemend. Door het regenwoud waar de aapjes langs de weg zitten te kijken.
Wij komen zeker terug!
Nog een tip: de mojito is er heerlijk

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Lekker geluncht, aardig personeel. Heerlijke salades. Er was geen stroom, generator was er niet of werd niet aangezet. Mooi uitzicht. Leuk winkeltje erbij. Werd erg hard gewerkt om klaar te maken voor het hoog seizoen!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een heerlijke plaats om te verblijven. Het is verzorgd, mooi en luxueus. De eigenaar heeft er een pareltje van gemaakt. Het personeel is bijzonder hartelijk, echt hele fijne mensen. De avondmalen zijn lekker en qua prijs zeer redelijk. Je kunt er zwemmen in het natuurlijke zwembad of in het meer met kraakhelder water. Berg hier je angst voor besmetting maar op. In het resort is er eveneens een leuk winkeltje met Kwalitatieve artikelen. Ze worden vervaardigd door naburige vrouwen met HIV besmetting. De opbrengst gaat naar hen. Fijne plaats om wat souvenirs op te slaan.
Ik kan alleen maar lovend zijn over deze plek en als hondenliefhebber is het super om kennis te maken met de ‘star’ van dit resort ; Pacheco, zalig beest.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Perfect resort
Mooi ligging, vriendelijke bediening,je krijgt wat je vraagt,er is ook een eco resort waar je heen kan met een bootje,zalig
Beste eten tot nu toe op reis in Oeganda
Je kan er uitstapjes doen naar de eilanden

Datum van verblijf: maart 2018