Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

We verbleven drie nachten in het Bliss boutique hotel en hebben genoten van de goede bedden, het heerlijk ontbijt en het prachtige uitzicht vanaf het dakterras op de Tafelberg. Medewerkers van het hotel zijn super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Uit gemak hebben wij ook twee avonden in het hotel gegeten, prima kleine kaart: wat je krijgt is goed, maar geen hoogstandjes. Maar dat mag je ook niet verwachten van een hotel. Hygiëne is erg goed! Afstand van Kaapstad ongeveer 20-25 met auto

Datum van verblijf: september 2019
venessa123, General Manager van Bliss Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Goedendag paukeb, Herten,
We zijn erg dankbaar voor deze geweldige review!
Bedankt voor het delen van de adembenemende uitzichten, we hebben er nog steeds ontzag voor!
Vriendelijke groeten
Venessa en het Bliss-team

Beoordeeld op 20 augustus 2019

laatste dagen in zuid afrika in bliss hotel geweest super vriendelijk personeel en mooie kamers zeker een plek om te verblijven als je in kaapstad wilt kijken lekker bij het strand uitzicht op tafelberg

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 14 november 2018

Prachtig uitzicht op de tafelberg in een prachtig boutique hotel. Warm onthaal door de gastheer en supervriendelijk personeel.
We hadden wat pech met de airconditioning in onze kamer maar de gastheer heeft er alles aangedaan om onze vakantie positief te laten eindigen. Zeker geen negatief gevoel aan overgehouden !
Nette en mooie kamer en ontbijt viariatie zeer goed.
Een must do op je lijst te boeken hotels.
Bedankt aan het team om onze vakantie in pracht te laten eindigen !

Datum van verblijf: oktober 2018
jaysonv903, General Manager van Bliss Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Geachte FamilieFernandes,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf bij ons te bespreken!

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het defect zijn van de eenheid bij uw aankomst. Ik ben blij om te melden dat dit snel kan worden opgelost en dat dit hopelijk niet uw verblijf met ons heeft getemperd!

Ik ben blij je positieve terugkoppeling te lezen, bedankt! Ik hoop echt dat de mooie herinneringen aan BLISS en de verbazingwekkende uitzichten en reis in Kaapstad je jarenlange herinneringen vers in je geheugen bewaren!

We kijken er naar uit om je weer bij je thuis weg van huis te verwelkomen op je volgende avontuur!

Al het beste,

Jayson & het Bliss-team

Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met geweldig uitzicht op de Tafelberg. Dicht bij het strand, in een rustige omgeving. Het is dus handig om een auto te hebben of je kan ook makkelijk een Uber nemen.
Ontbijt is heerlijk, veel keus

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met vrienden
jaysonv903, General Manager van Bliss Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Geachte Mariekesnipes,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf bij ons te bespreken!

We zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een goed verblijf had en dat je van ons ontbijtaanbod en de vredige omgeving van het hotel genoten hebt.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen tijdens je volgende avontuur naar Kaapstad!

Al het beste,

Jayson & the Bliss team

Beoordeeld op 25 maart 2018

Zeer mooi boutique hotel om wandelafstand van het strand en met een prachtig zicht op de tafelberg.
Is voorzien van een parking en ligt op 10min. van het stadscentrum.
Enorm pluspunt: de ongelooflijke vriendelijkheid van het personeel !
Thanks Bliss -team voor het leuke verblijf !

Datum van verblijf: maart 2018
jay1990jay, General Manager van Bliss Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Geachte Phil D,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n leuke recensie over je verblijf bij ons te schrijven!

Ik ben blij om te lezen dat je net zo genoten hebt van de hotes op het strand als de gastvrijheid van het team en ons restaurant!

We hopen dat je gelaat veilig en ongedeerd is en we kijken er naar uit om je allemaal weer te verwelkomen in Bliss voor je volgende avontuur in Kaapstad!

Het beste,

Jayson & the Bliss team