“Leuk zaakje heerlijke ligging , lekkere betaalbare drankjes”
Beoordeling van Vadella Beach Bar

Vadella Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 25 van 156 Restaurants in Sant Josep de Sa Talaia
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
30 september 2021 beoordeeld

Erg leuke zaak , aardige bediening , mooi uitzicht en relaxte sfeer. Erg lekkere drankjes , ook de koffie is heerlijk.

Datum van bezoek: september 2021

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zitten in de middag voor een lunch. Uitzicht prachtig. Wel een beetje een snackbar idee, veel gefrituurd dus mwah niet speciaal.

Datum van bezoek: juni 2021
25 juli 2020 beoordeeld

Hartstikke lekker gegeten, wij vinden de wraps en burgers lekker. Ook de salade was lekker. Grote porties. Goed service.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke eetcafe aan het strand. Prima kwaliteit, snelle service en goede prijs kwaliteit. Ik ben zelf Barista en voor een eetcafe aan het strand kun je hier met klem zeggen dat ze de beste koffie van Cala Vadella hebben..

Datum van bezoek: september 2019
5 oktober 2019 beoordeeld

Voor je koffie s, morgens of een heerlijk lunch, een heerlijke beach bar. Goede bedieninning en heerlijke gerechten. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Vadella Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Vadella Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.