Gratis annuleren tot 07/07/22
Expedia.comUS$ 329
travelup.comUS$ 313
Prestigia.comUS$ 644
Beoordeeld op 12 oktober 2021

Het hotel afficheert zichzelf in alle reclame-uitingen als een hetero-friendly hotel, hetgeen zoveel wil zeggen als dat men eigenlijk een hotel is dat zich richt op het gay publiek, maar (logisch) ook hetero's toelaat. Vreemd genoeg blijkt dan dat ongeveer 75% van de gasten bestaat uit hetero-stelletjes. Eerlijk gezegd begrijp ik die mensen niet goed: hoe sneu ben je als je met je vriendin in een overwegend gay-hotel vakantie gaat vieren. Maar goed, erger dan die heterostellen was het feit dat het overgrote merendeel van de gasten bestond uit bierdrinkende Engelsen. Ze komen rond 4 uur 's nachts terug in hotel, staan rond 10 uur op en gaan zonder te douchen naar de ontbijtruimte (je ziet aan de slaperige koppen dat ze niet gedoucht hebben), bestellen daar meteen Corona-bier en beginnen weer te zuipen. Sommigen eten nog een vette tosti met frites, anderen nemen even snel een duik in het zwembad (als alternatieve douche) en vanaf dat moment gaan ze verder met bier drinken, bij voorkeur bij het zwembad. Vreselijk asociale gasten.

Wij hadden de Sunset-suite, een van de grootste en duurste kamers van het hotel. De grootte was inderdaad fenomenaal, zowel van de kamer als van het terras, en het uitzicht was prachtig. Maar de inrichting was waardeloos: het bed was veel te hard, verder stond er 1 kuipstoeltje op de slaapkamer. In de woonkamer stond 1 bank, die gemaakt was van een soort goedkoop kunstleer. Deze was echt keihard en glad: je kon er niet normaal op zitten om TV te kijken of een boek te lezen. Verder geen gemakkelijke stoel in de woonkamer, behalve 2 eetkamerstoeltjes bij de tafel. De verlichting was veel te fel: 4 lampen van ieder 100 Watt, vreselijk ongezellig. Supergrote keuken, maar de beloofde koffiepads waren niet aanwezig. Wel was de airconditioning van superieure kwaliteit: dit is een van de weinige hotels waar die fatsoenlijk werkt en waar je de ruimte ook tot 19 graden kunt koelen.
Al met al een tegenvaller. Zeker niet Axel-waardig. Dus dit hotel zullen we volgende keer niet boeken.

Datum van verblijf: september 2021
Marina Zamel, Director General van AxelBeach Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2022

Dear frankt131,

We appreciate your honesty in regards of your stay at AxelBeach Ibiza. We are sorry to hear that you would not recommend our hotel to other travelers.

It is true Ibiza is a really popular destination amongst the type of tourist described above and we welcome everyone as it is one of our main values. I can assure you that our main goal is to make feel all customers comfortable and we are disappointed about your stay not being as pleaseant as expected. Although we would have loved that you had a better experience I would like to inform our future customers that the Axel Hotel has not forgotten its origins and keeps on being the hotel for the LGTBI community in Ibiza. We do offer very good facilities, which together with the good service levels attract a big range of different customers who don't only book accommodation at the hotel but they also enjoy the nightlife offer.

That being said, we will be pleased to welcome you in any Axel Hotel.

Regards,

Marina Zamel
Hotel Manager

Beoordeeld op 4 juli 2021

Het hotel is modern, goede bedden, volledig ingericht, wel gehorig. Wij moesten wennen aan de sfeer in het hotel.
Op loopafstand veel restaurantjes. Aan de overkant een prima ontbijt/lunch restaurantje.
Het personeel aan de receptie was ook erg behulpzaam, aardig, veel tips over leuke strandjes in de omgeving. Groot compliment voor Marina en Gago. Bijzonder aardig.
Tip: bus L9 rijdt rechtstreeks van airport naar San Antonio voor eur 4 per persoon. Bus stopt vlakbij het hotel. Kijk even op google maps of vraag chauffeur voor de juiste halte. Hans en Karin , Nederland.

Datum van verblijf: juni 2021
Marina Zamel, Director General van AxelBeach Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2022

Dear Hans and Karin,

Thank you for sharing your experience at AxelBeach Ibiza.

You are right, our hotel has a very strong customer service orientated to the excellence in our customers experience. Gago and me are very pleased that you enjoyed our advice and were able to make the most of your stay at the island.

We hope the positives mentioned outgrow the negatives in regards the inconvenience about the noise and you visit us again in the near future.

We look forward to host you again.

Kindest regards,

Marina Zamel
Hotel Manager

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooi verblijf. We kregen upgrade naar mooi app met 180 gr zeezicht.
Zwembad is mooi en proper. Bediening goed maar veel te duur. 7 euro voor een pint. 32 voor fles rosé.
Ontbijt niet nemen... te duur en geen keuze. Rekenen 2de koffie aan, enz.. veel opties buiten hotel die leuker zijn...
Kamer is mooi, proper en degelijk.
Deuren van de kamer zijn niet goed geïsoleerd en slaan hard dicht. Hier zou men strips moeten plaatsen maar je zit in ibiza he.. airco ok.

Ik zou zeker teruggaan dus twijfel niet om te boeken..

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

3 dagen vertoefd in wat ons leek een modern en aangenaam hotel.
Modern is het zeker en vast maar de rust s’avonds en s’nachts moet je soms zoeken...sommige toeristen zijn heel luidruchtig en blijven door feesten buiten op hun terras/of op hun kamer!
De schoonmaak van de kamers laat ook te wensen over...allemaal rap rap rap en douche producten, evenals koffiepads werden niet aangevuld.
2 kleine flesjes water uit de mini bar gedronken en dit kostte ons 15 euro?!
1 positief punt zijn de vriendelijke bar jongens en de receptie medewerkers.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Prima faciliteiten, maar enorm gehorig in de appartement zelf. Er wordt veel geblowt en andere drugs gebruikt. Prima als je daar van houdt, maar zo niet dan zou ik er weg blijven. Geen goede schoonmaak tijdens het verblijf helaas en controle van de minibar wordt wel aangekondigd, maar er wordt direct naar binnen gestormt zonder dat je tijd hebt m open te doen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Adrián D, Director de Recepción van AxelBeach Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Beste PieterBaartman,

Hartelijk dank voor uw mening en deel met andere reizigers. Het is heel goed om te weten dat onze klanten tevreden zijn over de service, het personeel en de faciliteiten die ze in ons hotel hebben gevonden.

Over de "" maar "" die u tijdens uw verblijf hebt ervaren met betrekking tot het lawaai van andere gasten en de netheid, ik wil me verontschuldigen omdat we altijd proberen de best mogelijke rust tijdens de nacht te behouden, evenals de schoonmaakcontrole van onze faciliteiten, natuurlijk, We proberen altijd al onze gasten gelukkig te maken. .

We hopen dat u terugkeert naar ons hotel en u een veel betere ervaring zult bieden dan tijdens uw laatste verblijf.

Met vriendelijke groet

Adrián Domínguez