6 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 18/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 19/08/22
FindHotel
Hotels.comUS$ 652
travelup.comUS$ 626
Prestigia.comUS$ 1.291
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Prima faciliteiten, maar enorm gehorig in de appartement zelf. Er wordt veel geblowt en andere drugs gebruikt. Prima als je daar van houdt, maar zo niet dan zou ik er weg blijven. Geen goede schoonmaak tijdens het verblijf helaas en controle van de minibar wordt wel aangekondigd, maar er wordt direct naar binnen gestormt zonder dat je tijd hebt m open te doen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Adrián D, Director de Recepción van AxelBeach Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Beste PieterBaartman,

Hartelijk dank voor uw mening en deel met andere reizigers. Het is heel goed om te weten dat onze klanten tevreden zijn over de service, het personeel en de faciliteiten die ze in ons hotel hebben gevonden.

Over de "" maar "" die u tijdens uw verblijf hebt ervaren met betrekking tot het lawaai van andere gasten en de netheid, ik wil me verontschuldigen omdat we altijd proberen de best mogelijke rust tijdens de nacht te behouden, evenals de schoonmaakcontrole van onze faciliteiten, natuurlijk, We proberen altijd al onze gasten gelukkig te maken. .

We hopen dat u terugkeert naar ons hotel en u een veel betere ervaring zult bieden dan tijdens uw laatste verblijf.

Met vriendelijke groet

Adrián Domínguez
Front Office Manager

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

+ locatie is goed , vriendelijk personeel, zalige cocktails ! - teveel onrespectloze Britten die snuiven aan het zwembad! Alsook de nachtrust verstoren in het hotel! De buren van het hotel hebben een hond die dag in dag uit zit te blaffen. De kuisvrouwen doen hun best niet, er was geen 1keer in de 10dagen gestofzuigd of iets afgestofd, geen asbak geplaatst als ze zien dat we de peuken in een plastieke fles doen. Geen wcborstel op de kamer. Douche oke, maar regendouche was betee geweest! We komen zeker terug, als de hond van de buren dood is

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 september 2017

Zeer prachtig hotel met geweldige service. Kamers zijn zeer schoon met uitstekende bedden. Prachtig uitzicht over de zee. Personeel staat meteen klaar bij vragen of problemen. Garage onder het hotel is ideaal. Wij komen hier zeker terug!

Kamertip: kies zee zicht
Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 12 september 2017

Geachte Henk,

Hartelijk dank voor uw geweldige score!
We stellen uw tijd op prijs om ons uw feedback te geven. We zijn erg blij dat u bij ons bent geweest en we kijken ernaar uit u snel te zien in een van onze hotels.

Een miljoen bedankt,

Hoteldirektor

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel maakt beloofde kwaliteit waar waarbij het aangekondigde hetero vriendelijke ook klopt mede doordat het hetero percentage om en nabij de 50% ligt. Ligging jn een minder deel van de stad een paar kilometer buiten het centrum. Strand erg smal met kiezelzand en stenen in het water.

Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 13 september 2017

Beste LHM,

Bedankt voor uw reactie over AxelBeach Ibiza. We zijn blij dat u in ons hotel verblijft. Wij streven ernaar om de ultieme service te bieden, terwijl u een prettige sfeer onderhouden. Niets is belangrijker voor ons dan het welzijn van onze klanten.

We kijken ernaar uit je hier weer te zien in de niet te verre toekomst.

Beste wensen,

Hotel Manager

Beoordeeld op 24 juni 2017

Het is ten eerste een aparthotel, met hele luxe appartementen met ales erop en eraan.
Het heeft een prive strand met prive zwembad. Niks anders dan lof voor al het personeel in alle catagorieen. Heel sociaal en staan heel dicht bij hun gasten.
Daar is een heel gezellige lounchbar, en bij het zwembad is een dj.
Super heerlijke coctails.
Ook niet onbelanrijk: comfortabele bedden!!

Kamertip: Airco en balkon op het zuidwesten
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 26 juni 2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mening en deel het op Trip Advisor. Het is erg leuk om te weten dat onze klanten tevreden zijn met onze kwaliteit en service. AxelBeach Ibiza is synoniem voor kwaliteit en echt wat we willen overbrengen aan al onze gasten en wat belangrijk voor ons is dat onze klanten hebben een verblijf in ons hotel aangenaam.

Wij hopen u weer te zien in elke Axel hotels over de hele wereld.

Met vriendelijke groet

Hotel Manager