Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 398
PricelineUS$ 399
Official websiteUS$ 400
Beoordeeld op 19 mei 2022 via mobiele applicatie

Verbleven in het Amàre hotel. Modern,fris interieur. Veel te ontdekken. Goeie dj's aan het zwembad. Topontbijt. Rooftop dinner was in orde. Werden bediend door Jonathan. Zeer vlot en spontaan. Al het personeel verdiend een dikke pluim. Het was super!

Datum van verblijf: mei 2022
Jose Torres, Otros van Amàre Beach Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2022

Dear 891biancav,

Thank you for choosing us! we really value your comments about the hotel and especially the ones about our team members. I will let them know about your wonderful review, I'm sure they will love it

Warm regards

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Een groot hotel, met een beachclub, heerlijke daybeds, ook bij het zwembad. Bediening op het strand en bij het zwembad perfecte. Kamer, bedden en douche, niets op aan te merken. Ontbijt zeer uitgebreid!

Als het hotel vol is, is de beschikbaarheid van de faciliteiten wel beduidend minder. Lunch bij de beachbar is ingewikkelder en je moet steeds heen en weer lopen om te checken of er een tafeltje vrij is. Helaas niet de service voor hotelgasten om even een seintje te krijgen wanneer er een tafel beschikbaar is. Gezien de prijs van het hotel is dit wel een irritatie puntje. Binnen lunchen is ook mogelijk, maar veel minder sfeervol.
Dinerbuffet mogelijk, maar veel te duur voor wat je krijgt. Bij drukte ook relatief lange wachttijden bij de liften.
Bij het zwembad en op het strand wordt continu muziek gedraaid, op het strand ‘s middags een dj. Je kunt nog wel een gesprek voeren bij het volume van de muziek, maar net 1 tikje minder had wel gemogen

Kamertip: Reserveer een tafel , ook voor diner in de oude stad van Marbella
Datum van verblijf: april 2022
Jose Torres, Otros van Amàre Beach Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2022

Dear Regina O,

Thank you for taking the time to share with us your review about your last stay in Amare Ibiza. We highly value your comments about the service we offered in our beach club and pool as they are some of the favourite guest areas. We are sorry to know it was difficult to find a place at the beach, it is true that in some days of the peak season it was not easy to find a sunbed. Remember that last two seasons we had to reduce the number of sunbeds to guarantee the distance recommended for health reasons.

Despite this we are glad to know that overall, you had an enjoyable vacation. We hope to see you soon and be able to offer you an amazing experience next time.

Beoordeeld op 27 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goedkoopste kamer (bevinden zich waarschijnlijk boven t personeel en goederen) is erg gehorig. Veel geluidsoverlast.
Personeel spreekt over t algemeen slecht Engels.
Wel iedere dag glutenvrije maaltijden. De koks doen daar erg hun best voor!
Lactosevrije producten niet gezien.
Buffet is perfect.
Personeel (Paula en Candela) zwembad is erg vriendelijk..

Kamertip: In oktober zijn de nachten koud. Ook in de kamers S’nachts
Datum van verblijf: oktober 2021
Jose Torres, Otros van Amàre Beach Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2021

Global Dear 13050695315,

We are happy to know you loved our buffet and the kitchen staff were always so ready to help you with any special request. On the other hand, we will pass your comments to Paula and Candela who will be very happy to know that they made your stay a little more pleasant. We will make sure they are congratulated by their corresponding heads of department.

We hope to see you soon.

Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit gastvrijheid is beneden peil. Het hotel is mbt tot modern design en hygiëne prima. Echter de gastvrijheid is te treurig voor woorden. Na een reis en vroege aankomst om 10 uur in de ochtend werd er aangegeven dat we maar even tot 15 uur moesten wachten op de kamer. Geen warm welkom en prettige ontvangst met even een ontspannen drankje. Vervolgens na toch uitdrukkelijk te hebben aangegeven dat dit niet de
manier is toch om 13 uur de kamer gekregen. Echter de receptioniste stond toen niet meer achter de balie maar pal voor
mijn neus. Koffers moesten we overigens zelf naar boven schouwen. Oh ja we hadden logies met ontbijt echter we moesten het 1ste ontbijt zelf betalen. Terwijl we gewoon op tijd hiervoor waren. Vervolgens de kamer, zeezicht, prima locatie. Maar een open kledingkast waar je echt voor 1 persoon wat spullen in kwijt kan en geen toiletborstel bij het toilet. Overigens dames vd schoonmaak zijn prima en elke dag wordt de kamer schoongemaakt.
Ontbijt aanbod is prima maar wel een gedoe met in de rij staan. Met name de communicatie, spreken slecht Engels, is hier wel een probleem. Drankjes bij het hotel zijn duur, 1 wijntje 7 euro ,maar dat is een bekend gegeven op Ibiza. Eten bij beachbar is teleurstellend geen lekkere tapas of eenvoudig gerechtje. Zwembaden prima, strand en zwembadbedjes zijn prima en comfortabel. Helaas wel van 15 tot 18 uur een dj bij zwembad welke te lang en te hard aanwezig is. Rooftop hotel is aanrader met de zonsondergang heel mooi. Restaurant en bar zijn aardig maar te duur voor wat je krijgt. Locatie valt wat voor te zeggen. Rondom hotel weinig vertier en echt leuke restaurantjes. Aanrader is wel Kiosk met leuke tuin. Taxi boot vanuit hotel naar Santoni de Portmany is leuk. Maar de plaats zelf heeft echt niks gezelligs. Taxi kun je zo bestellen maar op deze locatie is een huurauto de beste optie.

Kamertip: huur auto en vermijd op Ibiza, sant antoni de portmany
Datum van verblijf: oktober 2021
Jose Torres, Otros van Amàre Beach Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Dear 487susanned,

Thank you very much for sharing your comments and giving us the opportunity to make the following remarks. First of all we are sorry to know you did not enjoy your stay with us, for this reason, we would love to give you some information:

Our check in time is at 15.00 hrs so you should be happy to receive the room 2 hours before...on the other hand, considering our check in time, on the first day you do not have breakfast included as it will be available on the next morning, for that reason we charged you...

We are sorry for not having reached your expectations. We would love to have you back and be able to offer you an amazing stay!

Deputy Director

Beoordeeld op 7 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is ruim, schoon en mooi ingericht. De kamer was compleet; lekker bed, goede verlichting, tv mèt mogelijkheid chromecast te lenen bij receptie. Douche en handdoeken waren prima en de verzorgingsprodukten vh hotel zijn heerlijk! Zowel de zeep als de lotion. Met dank aan Mulikat hadden we elke dag een piekfijn schone kamer. Bij het zwembad beneden zijn fijne ligbedden met matrassen. Badhanddoek leen je vh hotel. Fitnessruimte is compleet met apparatuur en rooftopterras is prachtig. Sochtends staat de muziek bij het zwembad nog niet zo hard maar dat veranderd gedurende de dag, na 1400 uur steeds dominanter. Dagelijks draaien djs. Staff is jong, professioneel en vriendelijk.
Het ontbijt is geweldig, geen idee wat daar nog aan ontbreekt. Wij hadden logies ontbijt, maar hebben 1x gebruik gemaakt van het diner buffet; kostte geloof ik 22 euro pp maar t was niet voor herhaling vatbaar. Ongezellig en glaasje wijn, bodempje, 10 euro. Patat slap en lauw (is ook lastig op een buffet). Dus halfpension, zouden wij niet voor kiezen. Alles wat je van de kaart besteld bij t zwembad of op the rooftop was wel erg goed, en prijzig. Maar ook zoveel andere restaurantjes op Ibiza! Wel, absoluut een aanrader dit hotel!!!
Enige verbeterpunt zou zijn dat er ook een ligbedplekje is waar niet continu de muziek zo dominant aanwezig is. En dat avond-dinerbuffet...mwah, beter a-la-carte.
Wij komen graag weer.
Oja ligging; als je uit wil zul je met taxi moeten. Vlakbij hotel alles beetje pauper. Als je wat vh eiland wil zien dan toch maar een auto huren.

Kamertip: Er zijn veel mooie jonge mensen hier en er worden heel wat selfies en insta fotos gemaakt. Tip: C'an Esmeralda, loopafstand, is goed restaurantje. Tip; watertaxi
Datum van verblijf: oktober 2021
Inmaculada López-Leyton Rubal, Director General van Amàre Beach Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Sehr geehrte L5556FAchris, vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung und für Ihre Kommentare, Mulikat wird sich sehr freuen, dass Sie sie genannt haben.

Inmaculada López-Leyton
Directora