Leg de laagste prijs van deze websites vast
Traveluro
ZenHotels.com
Beoordeeld op 28 september 2019

Gewoon een fantastische hotel niets op aan te merken het hotel ligt op loopafstand van een leuk strandje met enkele restaurantjes maar daar hoef je geen gebruik van te maken want het eten en drinken is top in het hotel .

Beoordeeld op 27 september 2019

Goed hotel, ik was er voor de 2e keer en het is heel vriendelijk personeel en je kan echt rust pakken. Prima zwembad en ligbedjes en zelf vond ik het terras fijn bij de kamer.
Btw de eis van minimaal 200 letters hier is niet handig. Heb de neiging af te haken!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 september 2019

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad bij Occidental Ibiza. De ligging is rustig en geeft mogelijkheid tot wandelen in de omgeving en het bezoeken van cafés en restaurants in de buurt. Het strandje dichtbij is heerlijk dichtbij en er wordt qua animatie ook voldoende aangeboden. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en attent.

Beoordeeld op 9 september 2019

Het eten was kwalitatief niet zo goed als vorige jaren, te weinig Spaans gericht.
De ligbedden aan het zwembad moeten dringend vervangen worden.
Veel lawaai van dronken jongeren.
Sommige dranken op de drankkaart waren niet verkrijgbaar!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Beste gast,
Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je opmerkingen over je recente verblijf in ons Occidental Ibiza-hotel te delen.

Als team zijn we toegewijd aan het bereiken van 100% gasttevredenheid en waarderen we opmerkingen zoals die van u als een krachtige wake-up call op gebieden waar we beter werk moeten doen. Het spijt me dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en u verzekeren dat we onmiddellijk actie zullen ondernemen om te verbeteren ten behoeve van toekomstige gasten. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten.

Vriendelijke groeten,
Pedro Cordón
General Manager

Beoordeeld op 3 september 2019

Ruime kamers, prima ligging tov bushalte, dichtbij Torrent strand. Prima all inclusive. Mooi zwembad, in hoogseizoen wel wat druk en handdoekje leggen. Genoeg keuze en eten en drinken. Badhanddoeken service waarborg 10 euro

Datum van verblijf: augustus 2019