12 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 288
Orbitz.comUS$ 288
FindHotelUS$ 289
Beoordeeld op 9 september 2019

Het eten was kwalitatief niet zo goed als vorige jaren, te weinig Spaans gericht.
De ligbedden aan het zwembad moeten dringend vervangen worden.
Veel lawaai van dronken jongeren.
Sommige dranken op de drankkaart waren niet verkrijgbaar!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Beste gast,
Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je opmerkingen over je recente verblijf in ons Occidental Ibiza-hotel te delen.

Als team zijn we toegewijd aan het bereiken van 100% gasttevredenheid en waarderen we opmerkingen zoals die van u als een krachtige wake-up call op gebieden waar we beter werk moeten doen. Het spijt me dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en u verzekeren dat we onmiddellijk actie zullen ondernemen om te verbeteren ten behoeve van toekomstige gasten. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 september 2019

Ruime kamers, prima ligging tov bushalte, dichtbij Torrent strand. Prima all inclusive. Mooi zwembad, in hoogseizoen wel wat druk en handdoekje leggen. Genoeg keuze en eten en drinken. Badhanddoeken service waarborg 10 euro

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Zou er niet nog eens naar terug gaan. Zeker niet met de kids. Verder prima hotel en netjes verzorgd. Prima eten en kamers. Wel een aanraders om oordoppen mee te nemen voor de herrie in de late avond/nacht. Erg gehorig!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste gast,

Het spijt me heel erg om te zien dat je ervaring bij ons hotel verre van bevredigend was, omdat je verschillende problemen hebt ondervonden. Ik kan u verzekeren dat dit verre van gebruikelijk is, en we betreuren het niet meteen op de hoogte te zijn.

We verzekeren u dat uw opmerkingen serieus in overweging zullen worden genomen en dat ze ons zullen helpen onze services te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en ondanks de problemen die u na uw verblijf hebt aangekaart, hopen we dat Barceló een optie zal blijven voor uw volgende vakantie en dat wij de mogelijkheid zullen hebben om uw vertrouwen in ons bedrijf in de nabije toekomst te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Wij hadden een zeer aangename vakantie. De kamer was relatief klein maar nieuw, proper en verzorgd. Het eten was goed en voldoende keuze. Rustig gelegen op wandelafstand van een kleine baai met prachtige zonsondergang. Verder was er in de buurt niet veel en heb je een auto nodig om het eiland te verkennen.
Wij gingen te voet naar het iets verder gelegen strand Cala Bassa, dit is een aangename wandeling van ongeveer 3km.
Je kan makkelijk van de luchthaven naar het hotel (4 euro enkel) of naar San antonio met de bus. De bus stopt om de hoek van het hotel.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons hotel te beoordelen. Uw mening is erg belangrijk voor ons en we zijn verheugd te weten dat u van uw verblijf hebt genoten.
We zijn verheugd dat je hebt genoten van alles wat is opgenomen in het maaltijdplan, waardoor onze gasten de hele dag door kunnen genieten van onze bars en restaurants en we bedanken je voor het benadrukken van de uitstekende locatie nabij de beste stranden van Ibiza.

We hopen je snel weer te zien om je met onze beste glimlach te ontvangen en je thuis te laten voelen.

Met vriendelijke groeten,
Genral Manager

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Zeer mooi hotel, omgeving zeer rustig enkel de baai met super leuke beach-bar in de buurt. Soms druk aan het zwembad waar zeer veel schaduw is. S’avonds valt er weinig tot niets te beleven. Algemeen een zeer goede en ontspannende vakantie gehad

Geachte gast,
We willen je bedanken voor het delen van deze mening over je recente verblijf in Occidental Ibiza. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het met u eens dat ons attente personeel een sleutelrol speelt in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om te garanderen dat we een service van hoge kwaliteit en een andere en onvergetelijke ervaring bieden.
Nogmaals bedankt voor deze geruststellende recensie over uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten