13 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 287
FindHotelUS$ 287
Orbitz.comUS$ 287
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Een ontspannen hotel met goede service. Lekker eten. Schone kamers, goede bedden en goede douche. Leuke animatie voor jong en oud. Enige nadeel het “reserveren” van de bedjes bin het zwembad. Hier zou wat mij betreft door het hotel een policy voor mogen worden aangesteld. Men had om 7u ‘s ochtends al handdoeken liggen en kwamen dan rustig pas in de middag naar het zwembad. Verder helemaal top!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beste Quirine ,
We willen je bedanken voor het delen van deze mening over je recente verblijf in Occidental Ibiza. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het met u eens dat ons attente personeel een sleutelrol speelt in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om te garanderen dat we een service van hoge kwaliteit en een andere en onvergetelijke ervaring bieden.
Nogmaals bedankt voor deze geruststellende recensie over uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hele fijne vakantie gehad. Top animatie!
Ondanks de vele kamers nooit het idee gehad dat het druk was.
Verder een hele fijne animatie waardoor de vakantie ook voor ons zoontje super was.
Een echte aanrader

Beoordeeld op 23 juli 2019

Hotel met een heel goede sfeer. Het animatieteam was geweldig!
Eten was goed en voldoende variatie.
Aanrader voor gezinnen met kinderen.
Gezien de locatie is het wel aan te raden om een auto te huren.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Liebe Gäste,

Zuallererst möchten wir Ihnen für Ihren lobenden Bericht danken, den Sie nach Ihrem kürzlichen Aufenthalt in unserem Occidental ibiza-Hotel geteilt haben und wir freuen uns zu lesen, dass es uns gelungen ist, Ihren Urlaubserwartungen entsprochen zu haben.
Im Namen des gesamten Teams, freuen wir uns Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bitte zögern Sie nicht mich jederzeit zu kontaktieren, wenn ich Ihnen dabei helfen kann Ihren Aufenthalt bei uns unvergesslich zu machen.

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 18 juli 2019

Na 28 jaar nog steeds een aanrader voor jonge gezinnen met kinderen al voor oudere mensen. Alle personeelsleden zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam.Ook een heel goed animatieteam .Spijtig dat we dit jaar een paar keer problemen hadden met het reinigen van de kamer .

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
DirectorBarceloIbiza, Director General van Occidental Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste W Claisse,

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 14 juli 2019

We hadden een heel aangename week in Occidental
Vooral het animatieteam was TOP
Het eten was vaak hetzelfde, maar wel veel keuze
Onthaal was vriendelijk
Ideale zon zee zwembad rust vakantie
we hebben er van genoten

Datum van verblijf: juni 2019