8 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 713
Expedia.comUS$ 713
PricelineUS$ 711
TravelocityUS$ 713
Orbitz.comUS$ 713
TripadvisorUS$ 713
Beoordeeld op 27 september 2021 via mobiele applicatie

Geweldig mooi en luxe resort. De gardensuite is een mooi appartement met keuken, wijnkoelkast, gewone koelkast, diepvries met ijsblokje etc, alles is aanwezig. Bedden/matrassen zijn heerlijk, schuifdeuren naar terras met mooi aangelegde tuin. Stille airco, regen/watervaldouche en vanuit de douche een directe deur naar buiten. Ontbijt en lunch heel erg goed, zwembad geweldig mooi met uitzicht op zee en Es Vedra, fijne ligbedjes in het water om af te koelen. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Een huurauto is aan te raden, aangezien het resort wat afgelegen ligt. Ga ook zeker naar Sunset Ashram (is in de buurt).
Datum van verblijf: september 2021
General Manager, Otros van 7Pines Resort Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Dear Skollie1968,

Thank you for taking the time to value and share your experience of your recent stay with us. We are more than happy to hear that you enjoyed your luxury and relaxing stay so much. It´s gratifying to know that our resort met all your expectations. Also, that you relaxed in our comfy rooms, enjoyed our amazing views to Es Vedrà and that our team took good care of you. Thank you for your time, kind words and precious feedback.

Hopefully you´ll visit us again soon!

Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Dit is het tweede jaar dat wij eind september/begin oktober in dit resort verblijven. Zaaaaalig ontbijt en een top service van Issachar die je op je wenken bedient en geen moeite is hem teveel, alles met een grote glimlach..ontspannend! De kamers zijn ruim met een groot privé terras, bedden en kussens zacht en vooral ook heel rustig..totally relaxed vibes! Dit wordt een jaarlijks uitje!

Dear MajB73,

Thank you for taking the time to value and share your superior experience of your 2nd stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay so much. It´s gratifying to know that you were very good taken care from all our teams, and in particular from Issachar. Also, that you relaxed in our comfy rooms. Thank you for your time, kind words and precious feedback.

Until your next stay!

Beoordeeld op 23 september 2021

heel mooi hotel met prachtig uitzicht en heerlijk eten.
Ook het zwembad prachtig met fijne muziek en perfect uitzicht
Ligging van onze kamer was wel ver met uitzicht op parkeerterrein. Ook wel erg kleine badkamer. Maar misschien is dit bij andere kamers anders.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
General Manager, Otros van 7Pines Resort Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Dear Mj0nk,

Thank you for your time to value and share your recent stay with us.

We are very happy to hear that you enjoyed our amazing views and our delicious culinary offer. We take note of your comments regarding your suite. The feedback from our guests is of utmost priority and motivation, so be assured that it has already been shared with our team. We believe this is the only way to improve our guest’s experience.

We are looking forward to welcoming again soon at our beautiful resort.

Beoordeeld op 14 september 2021

Schitterend resort, 5 sterren waardig. Zeer vriendelijk personeel, zeer lekker eten, heel mooi gelegen en zeer nette kamers. Minpuntje is dat het wat afgelegen ligt dus auto of taxi is een must. Ga zeker nog terug !

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
General Manager, Otros van 7Pines Resort Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Dear sabinecolman,

Thank you for taking the time to value and share your wonderful experience with us. We are more than happy to hear that you had such an amazing time! It´s gratifying to know that our resort met all your expectations with our amazing views, delicious food, clean rooms and that our team took such a good care of you. We agree with you, in order to be able to explore the island properly is better to rent a car.

Thank you for your time, kind words and precious feedback.

Hopefully, you´ll visit us again.

Beoordeeld op 10 juni 2021

Personeel en hygiëne is een dikke 10. Super vriendelijk en behulpzaam. Nu ben in zelf erg op mijzelf ingesteld en vind ik te veel aandacht vaak ongemakkelijk . Maar ook dat wist personeel goed in te schatten . Ik ben zelf niet zo dat ik ineens op vakantie mijn eigen drankje niet kan inschenken en ook dat werd snel opgemerkt. Personeel is dikke
10 en locatie is echt prachtig . Je hebt wel auto nodig wil je beetje mobiel zijn want naar de stad enz is het 35 min . Maar als je dat even regelt is alles echt prima

Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Hotel Manager, Other van 7Pines Resort Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2021

Dear a3aan2021,

Thank you very much for taking the time to write a review about your stay on TripAdvisor.

We are deeply grateful for your kind words about our team, overall cleanliness and location.

We hope to welcome you back very soon!

Best Regards,

Carlos Fritz