“Totaal ervaring.”
Beoordeling van Contrabando Tapas Bar

Contrabando Tapas Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 74 Restaurants in Llucmajor
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Llucmajor een restaurant zoekt moet je enkel deze fantastische plek instellen op je gps. Niet alleen je smaakpapillen maar ook je auditieve en visuele sensoren worden geprikkeld. Oude en nieuwe spulletjes worden in een authentiek interieur aangeboden. De heerlijke, rode wijn van 2016 werd ons aangeboden na een opmerking over te veel aan tanine: je moet het maar doen . De fijne, welbespraakte gastheer maakte de ervaring nog intenser. Hier zit engagement en passie achter, zeker als je weet dat het concept ‘smokkelen’ in al zijn historische eerlijkheid mooi in kader wordt gebracht. Dikke proficiat en veel succes verder! Erica en John.

Datum van bezoek: augustus 2021

1 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontdekking!
We hebben hier zeer lekker gegeten. Allemaal tapas met een originele twist. Zeer vriendelijke bediening, leuke setting en prijs-kwaliteit prima.
De wijnen kwamen allemaal uit Mallorca en de onze was top!
Een echte aanrader voor wie originele, lekkere gerechten wil eten in het gezelschap van de echte Spanjaarden.

Datum van bezoek: april 2021
Miquel B, Propietario van Contrabando Tapas Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2021

Hello!!!
Sorry I’m not replying in Dutch but I understood everything. Thanks very much for your visit and for your comments. Hope to see you soon!

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch, gezellig en kindvriendelyk restaurant met heerlyke tapas voor een super avond uit! Zeer zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2020
6 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere eten, zowel vis/vlees als vegetarisch!!
Personeel spreekt verschillende woorden Nederlands; erg grappig!
Zorgvuldig klaargemaakt in open keuken en met aandacht geserveerd!
Heerlijk airco binnen is met 35 graden ook erg fijn!!
Aanrader,,

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld

Heerlijke tapas gegeten. Nederlandse eigenaresse die vloeiend haar talen spreekt, maar nog belangrijker de tapas smaken heerlijk. Dus dit is een echte aanrader. Mocht je in de buurt zijn, ga dan langs en kijk of er plaats is, want het is verstandig om van te voren hier te reserveren. We zijn er twee keer in 1 week tijd geweest, dus dat wil wat zeggen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Contrabando Tapas Bar bekeken, bekeken ook

In Contrabando Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.