Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Puerto Calero
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.286)
Beoordelingen filteren
6.286 resultaten
Waardering van reizigers
3.226
1.856
767
263
174
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.226
1.856
767
263
174
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 6.286 beoordelingen
Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Mijn partner en ik hebben hier 8 nachten gelogeerd , het was een moeilijke start met een aantal schoonheidsfoutjes ,maar mede dankzij ,het personeel aan de balie en Miranda ,.., .., die ook steeds aandachtig luisterde , ...werden er altijd oplossingen aangeboden
Iedereen doet echt zijn best om het jou zo aangenaam mogelijk te maken
De deluxekamers nemen is wel een aanrader en dit vooral omdat je dan gebruik kan maken smorgens
en s avonds van een apart restaurant ,,
Het eten beneden in apart restaurant is verzorgd en lekker , het personeel aan de bar binnen werkt hard om het jou naar je zin te maken ,, alle sterke dranken zijn internationaal en ,aan het zwembad kwam er dagelijks een ober die jou cocktails voor jou vers klaar maakte aan jou ligbed ,, er is voor ieder wat wils , kortom ik zou hier weer komen .., en ik zou het ook aanraden ...
Bedankt Miranda en heel de staf van Hesperia
John en carmen

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Schermend
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hesperia L, Director de Relaciones Públicas van Secrets Lanzarote Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019
Google-vertaling

Dear Schermend,

Thank you for taking the time to share your experience regarding your recent stay at our Hesperia Playa Dorada hotel.

Hesperia Playa Dorada is our sister hotel in Playa Blanca, and we should be truly grateful if you would repost your comment on their Tripadvisor page.

We hope you had a lovely stay and that you may return in the future.

Best regards,

Chloé Binham
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Na verblijf Nieuwjaar / januari 2018/2019, en januari 2017, opnieuw 16 nachten Hesperia. Dit keer een juniorsuite met zeezicht op de 7de verdieping, na upgrading. Prachtige kamer met zeer groot bed, badkamer met jacuzzi, afzonderlijke douche en toilet met bidet. Daarnaast comfortabele living met minibar en 2de TV.
Niettegenstaande dit geen klein hotel is, toch heel rustig en aangenaam. Elke dag, op één na, buiten ontbeten. Uitgebreide ontbijtbuffetten met show cooking. Diner met uitgebreide buffetten, warm koud, show cooking en dessertbuffetten.
Zwembaden, prachtige wellness, enz.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ChrisB11779
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hesperia L, Director de Relaciones Públicas van Secrets Lanzarote Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019
Google-vertaling

Dear ChrisB11779

Thank you very much for taking the time to write such a positive review of your stay with us here at the Hesperia Lanzarote 5*, and thank you for your continued trust in us.We are very happy to hear that you enjoyed another holiday in our hotel.
Your opinions mean a lot to us, and as a repeating guest it is good to see that we continue to meet your expectations. We shall continue to evaluate and improve our facilities and service, and hope to see you again soon.

Kind regards

Stuart Westwood
Guest Experience Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Mijn enige - punt was is dat er geen kleine attentie op de kamer lag. Of moest nog komen. Ben hier van 22/9 tot 2/10. Helemaal niets. Ons huwelijk was wel 4 mnd later, het reisbureau had het door gegeven + stond op hotelvoucher. Eerst kregen we zelfs 2 enkel pers bedden. Dat hadden we gouw geregeld aan receptie dat we op honeymoon verlof waren. Direkt ander kamer maar nog geen kleine attentie. Vond ik spijtig.
Aan de receptie, top ligging. Tss 2 haventjes.
Animatie savonds vond ik aan laag pitje. Maar er is buiten het hotel genoeg te zien.
De wegen in Lanzarote zijn zo goed dat ge gemakkelijk zelf een auto kunt huren , weinig verkeer , en zelf de excursies doet.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MyriamO167
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hesperia L, Director de Relaciones con Clientes van Secrets Lanzarote Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018
Google-vertaling

Dear Myriam,

Thank you for having chosen the Hesperia Lanzarote for your recent holidays in the Canaries.

We are glad to know that your stay is going to your liking, and please do not hesitate to letting us know for anything you may need at our Information desks, available every day from 09.00 until 21.00.

Kindest Regards,
Guest Experience Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad op lanzarote.
Plaatsje is rustig weg van de massa.
Het hotel vind ik geen 5 sterren meer waard eerder 4. Bij 5 sterren moet alles er perfect bij liggen of dat er alles aan word gedaan.
Het hotel verdiend wel weer een opfris beurtje. Nieuw likje verf hier en daar, schoon spuiten zwembad gedeelte.
Uitstraling badkamers mag moderner bv. kamers zijn wat gedateerd.
Wat extra service, bv bijvullen koffie op de kamer zonder dat je er voor moet betalen etc.. mag ook wel.
Het ontbreekt dus net aan dat beetje extra wat je bij 5 sterren mag verwacht.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank D2741WQdaniela
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lanzarote_Team, Director de Relaciones con Clientes van Secrets Lanzarote Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Daniel A,

Thank you for choosing the Hesperia Lanzarote 5* for your recent holidays in this beautiful island and for leaving us a review.

We are pleased that you enjoyed your stay with us. On the other hand, we’re sorry that the Hotel didn’t meet your expectations in some aspects.

We appreciate your feedback, as it helps us understand where we could improve in the near future.

Hoping to see you again soon, please do not hesitate to contact us for any information you may need.

Best regards,
Guest Experience Department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2018

Toen wij toekwamen in de kamer hingen er letterlijk uitwerpselen van de vorige klanten aan ons toilet! Er is overgegeven geweest op de zetel en er lag stof in alle kasten en bed (zie fotos) Kamers zijn volledig verouderd.
Er waren hier grote werken om alle parasols (+60 stuks) te vervangen in de grond. Er werd hier dan ook volop geboord aan het zwembad. Zij moeten dit op voorhand melden aan hun klanten zodat ze de keuze hebben om hun reis eventueel te kunnen annuleren. Dit hebben zij NIET gedaan!! Wij hebben dit gemeld aan de receptie en zijn overeengekomen als commerciele tegemoetkoming met Amedeo om een korting toe te passen van 20% op onze volgende boeking.
Op het einde van de reis zijn wij bij de manager gegaan om een nieuwe reis te boeken voor september en zij hebben ons geen korting toegepast maar enkel flexibel rates gegeven en een kamer upgrade. Toen ik zei dat ik de 20% korting wil zoals zij mij beloofd hebben kwam hij agressief en heb ik besloten om maar te vertrekken daar dit zeer ONPROFESSIONEEL over komt!!!
Ik wil Konte en het hele animatie team (Anna, rafaella, giovanni en de persoon in het Hesperia kostuum iedere avond :) bedanken voor hun vriendelijkheid, zij zijn TOP!!!
Ook alle mensen die werken in de restaurants zijn allemaal zeer professioneel en heel vriendelijk! Bedankt daarvoor!
Pro:
- rustig hotel
- top ligging aan een luxe haven
- het eten was goed en premium alcohol
- Personeel in restaurants en bars zeer goed!

Contra:
- Veel plaatsen zijn verouderd en moeten geschilderd worden (vergane glorie)
- De netheid van de kamers zijn niet goed
- de shows in de Arena zijn van de laagste kwaliteit
- Zwembaden ijskoud
- 2 van de 3 restaurants waren gesloten (daar het hotel maar voor 50% vol zat)
- 2 buitenbars waren gesloten (daar het hotel maar voor 50% vol zat)

Door de oneerlijkheid voelen wij ons bedrogen en keren wij niet meer terug naar dit hotel.

Kamertip: 7de verdiep! anders teveel lawaai daar de muren slecht geïsoleerd zijn.
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Thomas S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Pablo_Rey_Rodriguez, Director de Relaciones Públicas van Secrets Lanzarote Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018
Google-vertaling

Dear Laurent V,

Thank you for taking your time in expressing your detailed opinion about your recent stay in the Hesperia Lanzarote 5* Hotel and I am sorry if I am answering in English.

I appreciate the compliments towards our staff and some of the main points of the Resort, such as the tranquility and the gastronomical selection of our restaurant. With no hesitation I will deliver your words to everyone.

On the other hand, I feel sorry if there has been any misleading information about the discount we gave you for the inconvenience you mentioned. As also tried to explain to you the same day, the discount that I gave you was for a room with free upgrade and free cancellation. This is the possible discount the Hotel can make, which is always on the BAR (Best Available Rate) the Resort offers at the moment, and may not be used in conjunction with any other promotions, offers and or discounts at the same time. I could have not given you this discount to the rate you found in the web page, being it already an already discounted one. I hope you will kindly understand.

I am very surprised to know that you perceived me as aggressive. I would like to kindly remind you that while I was explaining to you why the 20% discount cannot be combined with other promotions, you repetitively told me to stop and then you said: "Will you take 20% off on this price? Yes or not?" When I told you it was not possible, you were turning your back and leaving while I was explaining. That is the reason of my sincere amazement, since I tried to help you the best possible way.

As I did during your days in the Resort, I will remain available to you by email or telephone if you have any other doubts.

Kind Regards,
Amedeo Zaffino
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken