26 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 325
Expedia.comUS$ 326
Hotels.comUS$ 326
TravelocityUS$ 326
TripadvisorUS$ 326
Prestigia.comUS$ 336
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Palladium Cala Llonga is een prima hotel voor als je op zoek bent naar rust (18+) en een vakantie waar je niet zoveel hoeft na te denken. Het all in concept is ideaal, ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet inbegrepen. Genoeg variatie en lekker eten. Er kunnen de hele dag (alcoholische) drankjes worden gehaald. Het enige wat tegenviel waren de snacks gedurende de dag, maar dit was voor mij en mijn partner geen issue en de entertainment (was meer gericht op het wat oudere publiek, bingo etc). Er zijn genoeg ligbedjes aanwezig en je kan elke dag een schone handdoek ophalen om op te liggen (scheelt ruimte in je koffer). De kamers zijn basic ingericht, maar je hebt alles wat je nodig hebt en er wordt elke dag schoongemaakt. Tip: vraag bij de receptie naar een tweepersoonsbed. Wij hadden twee aan elkaar geschoven bedden waardoor er in het midden een gleuf zat. In de buurt een supermarkt, prima strand en de bus en boot welke naar ibiza stad en andere omliggende steden rijden/varen. Al met al een prima (korte) vakantie gehad en genoten bij Palladium.

Datum van verblijf: oktober 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Geachte Pljiljak,
  Heel erg bedankt voor het delen van je geweldige mening. Het is een plezier voor ons om ze bij ons te hebben gehad en te weten dat ze elk moment van hun verblijf hebben genoten. We zijn blij te horen dat je hebt genoten van onze faciliteiten, ons eten, onze all-inclusive drankjes en de beschikbaarheid van hangmatten. We kijken ernaar uit je weer te zien bij een vroege en vroege gelegenheid. Met vriendelijke groet.
Een groet.
Isidoro.
Gastvrijheidsmanager

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Dit hotel is echt een super hotel. Je komt binnen in een warm bad met een gezellig welkomst drankje. Personeel is erg vriendelijk en helpt graag. Ook de animatie is super! Hannah heeft alles netje op orde, begeleid en organiseert alles op een enthousiaste manier. Samen met Yusuf die leuke grapjes maakt bij de bingo en speciaal een liedje zingt voor zijn gasten en met Cassandra die gezellig met je mee doet aan een potje waterpolo. Nemen ze je mee naar een vakantie van ontspanning en gezelligheid. Ook de shows die in de avond gegeven worden zijn erg goed. Vooral de coverband die er vrijdags is springt er erg bovenuit
Je kunt heerlijk relaxen in het zwembad en ontspannen op de ligbedden die voldoende aanwezig zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste gast,

In de eerste plaats willen we u bedanken voor de tijd die het ons heeft gekost om uw opmerkingen te maken, omdat alle informatie die door onze klanten wordt verstrekt zeer op prijs wordt gesteld als we ernaar streven om voortdurend te verbeteren.

We zijn blij te weten dat je een algehele ervaring met ons hebt gehad. We waarderen je positieve opmerkingen over ons animatieteam en de muziekshows die tot het uiterste werden doorgevoerd.

Aan de andere kant vinden we het jammer om te horen dat we niet aan uw tevredenheid hebben voldaan. We zijn ervan overtuigd dat we bij uw volgende bezoek aan Palladium Cala Llonga aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten
  Isidor.
Gastvrijheidsmanager

Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Mijn vakantie bij het palladium hotel was geweldig. Het uitzicht is prachtig en het eten van het buffet restaurant heerlijk. Het is ook fijn dat er verandering in het menu zit. De omgeving is stil en rustgevend maar je bent wel in een dorpje waar je zo heen wandeld. Geen vliegtuiggeluiden en geen schreeuwende kinderen.

De animatie van het hotel is hartstikke leuk. Iedere middag een quiz en avond een leuk pre show en daarna een mooie show. Elke avond ook weer anders, een band, zanger enz. De gasten zijn van verschillende leeftijden. Van iedere leeftijdsgroep waren er wel mensen.

Datum van verblijf: juni 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Geachte 408tamare,
Hartelijk dank voor het kiezen van ons Palladium Cala Llonga Hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.
We zijn blij om te horen dat uw verblijf bij ons aangenaam was, en u was tevreden met het eten, la ubicación, la animación en we waarderen uw mooie opmerkingen.
We kijken er echt naar uit je opnieuw te verwelkomen.
Vriendelijke groeten.
Hasta la vista!!!

Isidor, Hospitality Manager

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij heel hartelijk onthaald, alles werd perfect uitgelegd en we kregen zelfs tips om Ibiza te gaan verkennen !
Wij hadden een deluxe kamer geboekt met jacquzzi op terras! Voor ons terras was er ook nog een gemeenschappelijk terras dat we moesten delen met 3 aanpalende kamers. Wij hadden kamer 112. Onze vrienden kamer 110 , deze kamer had een prachtig uitzicht op de baai !
De buffetten zijn uitgebreid en heel gevarieerd, ' s morgens kan je eitjes / omeletten naar wens laten bakken . Middag en avondbuffetten zijn gewoon af ! Steeds een gevarieerd aanbod van vis en vlees, klaargemaakte schotels maar ook show cooking door een vriendelijke chef. Daarnaast de klassiekers waar je telkens weer kon van genieten zoals : gourmet burgers , frietjes, pizza ....kortom heel de week lekker en ( wat meestal niet het geval is in Spanje ) WARM gegeten !
Hotel en kamers zijn heel net , meubilair wat verouderd ... maar badkamer prima uitgerust met regen en handdouche en een volwaardige haardroger.
Heel de week een prima service gekregen.
' s Avonds kan je genieten van live bandjes die wel wat beter zouden geklonken hebben als het management niet constant de decibels in het oog hield...
wel een vooral ouder publiek maar dat stoorde ons als vijftigers niet !
Kamertip : deluxe kamers op derde tot vijfde verdiep hebben een groot privéterras met ligbedden en jacquzzi.
Kortom een ontspannende week in het zonnige Ibiza in een zeker aan te raden hotel doorgebracht !

Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Beste Nadia,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd en schrijf deze soort review.

We zijn zo blij dat u vanaf het eerste moment welkom bent. Het is echt een genoegen dat onze gasten tevreden zijn.

We zijn zo blij dat u onze mooie kamer en het eten liefdevol gekookt door onze professionele en vriendelijke personeel waardeerde. Ik zal ze op uw dank brengen.

Het zal een genoegen zijn om u binnenkort te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Eva Jiménez
Hospitality Manager
Palladium Hotel Cala Llonga

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen aan een schitterende baai. All inclusive formule en het eten was gemiddeld tot goed. Wel uitgebreid. Lekker zwembad en terrassen met bedjes tot aan de zee. Elke avond erg goed entertainment. Bus en boot richting ibiza stad zijn op loopafstand. Drankjes zijn van a merken en goed.

Datum van verblijf: mei 2017
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Beste Paul,

Ik wil u heel erg bedanken voor het kiezen van Palladium Hotel Cala Llonga en voor deze vriendelijke beoordeling.

We zijn erg blij dat we uw verwachtingen hebben vervuld en dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Ik ben ook verheugd om te weten dat we ons all-inclusive pakket hebben genoten, evenals onze prachtige locatie en vriendelijk entertainment. Het is aangenaam om onze gasten tevreden te stellen.

Kijk ernaar uit om u weer te verwelkomen.

Beste wensen,

Eva Jiménez