29 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 326
PricelineUS$ 325
Hotels.comUS$ 326
TravelocityUS$ 326
TripadvisorUS$ 326
Prestigia.comUS$ 336
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Dit hotel is echt een super hotel. Je komt binnen in een warm bad met een gezellig welkomst drankje. Personeel is erg vriendelijk en helpt graag. Ook de animatie is super! Hannah heeft alles netje op orde, begeleid en organiseert alles op een enthousiaste manier. Samen met Yusuf die leuke grapjes maakt bij de bingo en speciaal een liedje zingt voor zijn gasten en met Cassandra die gezellig met je mee doet aan een potje waterpolo. Nemen ze je mee naar een vakantie van ontspanning en gezelligheid. Ook de shows die in de avond gegeven worden zijn erg goed. Vooral de coverband die er vrijdags is springt er erg bovenuit
Je kunt heerlijk relaxen in het zwembad en ontspannen op de ligbedden die voldoende aanwezig zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste gast,

In de eerste plaats willen we u bedanken voor de tijd die het ons heeft gekost om uw opmerkingen te maken, omdat alle informatie die door onze klanten wordt verstrekt zeer op prijs wordt gesteld als we ernaar streven om voortdurend te verbeteren.

We zijn blij te weten dat je een algehele ervaring met ons hebt gehad. We waarderen je positieve opmerkingen over ons animatieteam en de muziekshows die tot het uiterste werden doorgevoerd.

Aan de andere kant vinden we het jammer om te horen dat we niet aan uw tevredenheid hebben voldaan. We zijn ervan overtuigd dat we bij uw volgende bezoek aan Palladium Cala Llonga aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten
  Isidor.
Gastvrijheidsmanager

Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Mijn vakantie bij het palladium hotel was geweldig. Het uitzicht is prachtig en het eten van het buffet restaurant heerlijk. Het is ook fijn dat er verandering in het menu zit. De omgeving is stil en rustgevend maar je bent wel in een dorpje waar je zo heen wandeld. Geen vliegtuiggeluiden en geen schreeuwende kinderen.

De animatie van het hotel is hartstikke leuk. Iedere middag een quiz en avond een leuk pre show en daarna een mooie show. Elke avond ook weer anders, een band, zanger enz. De gasten zijn van verschillende leeftijden. Van iedere leeftijdsgroep waren er wel mensen.

Datum van verblijf: juni 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Geachte 408tamare,
Hartelijk dank voor het kiezen van ons Palladium Cala Llonga Hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.
We zijn blij om te horen dat uw verblijf bij ons aangenaam was, en u was tevreden met het eten, la ubicación, la animación en we waarderen uw mooie opmerkingen.
We kijken er echt naar uit je opnieuw te verwelkomen.
Vriendelijke groeten.
Hasta la vista!!!

Isidor, Hospitality Manager

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij heel hartelijk onthaald, alles werd perfect uitgelegd en we kregen zelfs tips om Ibiza te gaan verkennen !
Wij hadden een deluxe kamer geboekt met jacquzzi op terras! Voor ons terras was er ook nog een gemeenschappelijk terras dat we moesten delen met 3 aanpalende kamers. Wij hadden kamer 112. Onze vrienden kamer 110 , deze kamer had een prachtig uitzicht op de baai !
De buffetten zijn uitgebreid en heel gevarieerd, ' s morgens kan je eitjes / omeletten naar wens laten bakken . Middag en avondbuffetten zijn gewoon af ! Steeds een gevarieerd aanbod van vis en vlees, klaargemaakte schotels maar ook show cooking door een vriendelijke chef. Daarnaast de klassiekers waar je telkens weer kon van genieten zoals : gourmet burgers , frietjes, pizza ....kortom heel de week lekker en ( wat meestal niet het geval is in Spanje ) WARM gegeten !
Hotel en kamers zijn heel net , meubilair wat verouderd ... maar badkamer prima uitgerust met regen en handdouche en een volwaardige haardroger.
Heel de week een prima service gekregen.
' s Avonds kan je genieten van live bandjes die wel wat beter zouden geklonken hebben als het management niet constant de decibels in het oog hield...
wel een vooral ouder publiek maar dat stoorde ons als vijftigers niet !
Kamertip : deluxe kamers op derde tot vijfde verdiep hebben een groot privéterras met ligbedden en jacquzzi.
Kortom een ontspannende week in het zonnige Ibiza in een zeker aan te raden hotel doorgebracht !

Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Beste Nadia,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd en schrijf deze soort review.

We zijn zo blij dat u vanaf het eerste moment welkom bent. Het is echt een genoegen dat onze gasten tevreden zijn.

We zijn zo blij dat u onze mooie kamer en het eten liefdevol gekookt door onze professionele en vriendelijke personeel waardeerde. Ik zal ze op uw dank brengen.

Het zal een genoegen zijn om u binnenkort te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Palladium Hotel Cala Llonga

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel gelegen aan een schitterende baai. All inclusive formule en het eten was gemiddeld tot goed. Wel uitgebreid. Lekker zwembad en terrassen met bedjes tot aan de zee. Elke avond erg goed entertainment. Bus en boot richting ibiza stad zijn op loopafstand. Drankjes zijn van a merken en goed.

Datum van verblijf: mei 2017
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Beste Paul,

Ik wil u heel erg bedanken voor het kiezen van Palladium Hotel Cala Llonga en voor deze vriendelijke beoordeling.

We zijn erg blij dat we uw verwachtingen hebben vervuld en dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Ik ben ook verheugd om te weten dat we ons all-inclusive pakket hebben genoten, evenals onze prachtige locatie en vriendelijk entertainment. Het is aangenaam om onze gasten tevreden te stellen.

Kijk ernaar uit om u weer te verwelkomen.

Beste wensen,

Palladium Cala Llonga

Beoordeeld op 11 september 2017

Om te beginnen heeft Palladium hotel groep een uitstekende service en is het personeel altijd vriendelijk. Het eten is redelijk gevarieerd, maar in andere hotels van Palladium, is dit beter geregeld. Het uitzicht is prachtig. De baai is mooi en het dorpje Cala llonga is rustg en niet ver lopen. De September maand is naar eigen ervaring geen goede maand, om in dit hotel te zitten. 85% van de mensen bestaat uit Engelse gepensioneerden. Als je zelf gepensioneerd bent en je zoekt gezelligheid met dezelfde leeftijd categorie, is dit uiteraard prima. Voor twintigers en dertigers zou ik uitwijken naar Don Carlos.

De animatie hier is karig en de avonden saai. Blijkbaar is het geluid (gebruikt tijdens live muziek) aan vervanging toe. Een hele treurige avond als voorbeeld met de band "Lucy and Philips" Dat is een goede band, maar vanwege de geluidsproblemen (die al enkele dagen aanwezig was en nog steeds (11 - 09 - 17) hoorde je er niets van. Dat vond ik sneu.

Mocht je per definitie een hekel hebben aan een overmaat aan Engelse mensen, raad ik andere locaties aan.

Verder zijn de kamers goed (wij hadden een suite) de bedden dramatisch en keihard (maar dat vind ik persoonlijk al snel, als het niet mijn bed is). Uitzicht goed, voorzieningen goed en is het huren van een scooter of auto een aanrader. Met de auto naar een beachclub in de buurt of een stuk rijden, breekt lekker de week. Vooral als je tussen de 65+ers zit, doet zo'n dag tussen de hippe mensen je heel goed.

ALL-IN formule is oke en redelijk divers. Je kan bij een all-in arrangement ook 2 keer a la carte eten. Japans en Italiaans.

Aan Palladium de taak, om wat meer te promoten voor de jongeren (20ers en 30ers doelgroep. De balans is een beetje weg.

Kamertip: Kamers zuid-kant zijn rustiger, kamers noord-kant hebben een dakterras (prive) Al met al heeft Palladium, goede kamers.
Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Palladium Hotel Cala Llonga, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Op prijs gesteld Remon,

Bedankt voor de tijd om deze recensie te schrijven over uw vakantie in Palladium Cala Llonga en leg uit hoe het was.

Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft veroorzaakt. Het is jammer dat ons hotel zijn verwachtingen niet overschreden heeft in termen van veel Engels in het hotel. De waarheid is dat we in dit hotel verschillende nationaliteiten hebben, en dat maakt het uniek. Hoe dan ook, ons team spreekt meerdere talen en probeert dat elk van onze klanten met ons kan communiceren wanneer dat nodig is.

Aan de andere kant zijn we blij dat genoten van de locatie en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam met elk van onze klanten. Daarnaast zal ik je woorden doorgeven aan iedereen en aan het keukenteam, die heel hard werken om iedereen gelukkig te maken na het eten.

We hopen u snel weer te zien. Aarzel niet om contact met ons op de volgende keer dat u ons bezoekt.

Een hartelijke groet,

Palladium Cala Llonga