“Super lekker gegeten voor een mooie prijs!”
Beoordeling van Restaurante Sos

Restaurante Sos
Geclassificeerd als nr. 7 van 28 Restaurants in Cala Llonga
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 juni 2021 beoordeeld

Wij hebben bij SOS genoten van heerlijke “grilled sole” en een heerlijk dessert. Alles vers, smaakvol, en vriendelijke bediening! Als je deze zomer in Cala Llonga bent raad ik je zeker aan naar dit restaurant te gaan.

Datum van bezoek: juni 2021

3 september 2019 beoordeeld

Lekker restaurant in het centrum (zeezicht) van Cala Llonga. We zijn hier meerdere keren geweest en het is prima eten. Prijs / kwaliteit is meer dan in orde. Vooral de zeebaars in zoutkorst gebakken is een absolute aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Absolute aanrader. Gezellig restaurant met een top keuken en zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding gewoon een dikke 10. Daarbij uitgebreide wijnkaart.

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een paar dagen geleden gegeten met 5 personen tijdens de lunch. De kaart is gevarieerd, dus voor ieder wat lekkers op z’n bord. Pizza’s, Cesar Salad of gewoon een lekkere Hamburger....alles was prima en daarnaast een zeer gastvrije bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Diverse restaurants bezocht , deze stak er met kop en schouders boven uit ! Prima bediening , gezellig zitten met rustige muziek op de achtergrond en heerlijk eten . Een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurante Sos bekeken, bekeken ook

In Restaurante Sos geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.