“Super ervaring”
Beoordeling van Pizzorante MangiaRe'

Pizzorante MangiaRe'
Geclassificeerd als nr. 5 van 62 Restaurants in Finestrat
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie, super bediening en het eten is er hemels lekker en ziet er steeds super uit. Dikke aanrader voor elke Bourgondier

Datum van bezoek: augustus 2021

27 oktober 2020 beoordeeld

Super lekker eten en fantastische bediening! Zeker een aanrader! Zou hier wel elke dag willen komen eten :))

Datum van bezoek: oktober 2020
3 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekkere verse pizza s en gegrild vlees. Ook voor kinderen is er heel wat lekkers. De limon cello is hemels!
Niet twijfelen, gewoon doen.

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening en geweldig lekker eten!! Alles wordt in huis vers gemaakt en is van top kwaliteit. Meerdere malen met z’n negenen gegeten en alles was heerlijk. De pizza’s, pasta en zeker de huisgemaakte Limoncello. Ook qua prijzen valt het enorm mee. € 12,50 voor een heerlijke bord spare ribs en friet is natuurlijk geen geld! Kortom een echte aanrader..verstopt in een zijstraat van Finestrat!

Datum van bezoek: juli 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 19 april wezen eten in dit restaurant.
Wat waren wij blij verrast door de enthousiaste bediening.
Het eten was echt geweldig.
Wij werden geattendeerd op de day specials en die waren geweldig.
Dit gaat zeker ons favoriete restaurant worden.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Pizzorante MangiaRe' bekeken, bekeken ook

Finestrat, Costa Blanca

In Pizzorante MangiaRe' geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.