Beoordeeld op 30 september 2019

Je waant je werkelijk in Azie en komt volledig tot rust in dit fantastische resort. Ik kan alleen maar positief zijn: de ruime keuze aan zwembaden, de prachtige tuin, de mooie ruime en schone kamer, het vriendelijke personeel en vooral: het fantastische eten! Wij gaan hier sowieso nog een keer naartoe!

Datum van verblijf: september 2019
DireccionAsiaGardens, Director General van Asia Gardens & Thai Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post such a fantastic five star review following your recent stay here at Asia Gardens Hotel & Thai Spa.

I am thrilled to learn that you enjoyed every moment of your stay and that you found our hotel, as a Top Hotel
I very much hope to have the pleasure of welcoming you back.

With kindest regards.

Irene Vaquero
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 20 september 2019

Asia Gardens ligt in de heuvels boven Benidorm, in de urbanisatie Terra Magica. Hier wordt momenteel enorm gebouwd, enorme blokken met huizen, appartementen en gigantische hotelcomplexen. Wij wilden in eerste instantie gewoon langs gaan en kijken of het ons zou bevallen alvorens een kamer te boeken, maar de poort bleef voor ons gesloten. Vanuit de auto maar een kamer voor één nacht geboekt zodat we werden toegelaten. Wij vonden dit een zeer onsymphatiek onthaal, maar begrijpen wel dat zo’n hotel anders een hoop pottenkijkers aantrekt. Erg aardige ontvangst bij de receptie en ingecheckt in kamer 6006, vlakbij de grote zwembaden. Het hotel telt ruim 300 kamers en ligt werkelijk prachtig temidden van tropische tuinen. Deze hebben wel wat meer aandach5 nodig, want het onkruid woekert welig tussen de struiken. Overal prachtige palmen-en bananenbomen, hibiscusstruiken, vijvertjes met karpers en andere vissen, watervalletjes, fonteinen en zitjes. Comfortabele ligbedden en bij de ongeïnteresseerde poolboys kun je, als ze al zijn, tegen inlevering van een plastic kaartje een badlaken krijgen. Een systeem dat totaal niet werkt, want aan het einde van ons driedaagse verblijf hadden we acht kaartjes. De zwembaden behoren tot de grootste die we ooit hebben gezien. Alles keurig schoon. Twee zwembaden zijn verwarmd, het wat drukkere ZEN-bad waar veel kinderen komen en waar zich ook de cafetaria bevindt. Het andere verwarmde zwembad is een ‘adults only pool’. Heel mooi met op de achtergrond kopieën van de hoofden uit de Bayon tempel van het Angkor Thom complex in Cambodja. De spa is heel mooi en verzorgd met een zwembad, ligbedden en alleen een stoombad. Als je geen schoonheidsbehandeling boekt, dan moet je € 20 per persoon voor toegang tot de spa betalen. Dat viel tegen voor zo’n kamerprijs. De kamer is netjes met twee, niet zulke, comfortabele zitjes. Goede bedden, keurige douche en apart bad. Het is allemaal een beetje onhandig ingedeeld en daardoor soms wat krap bij de kledingkasten. Terras met zitje. Verschillende restaurants waaronder onze favoriet, the Koh Samui restaurant waar aziatische gerechten worden geserveerd. De eerste avond hebben wij hier fantastisch en relaxt gegeten. Totaal in ooserse sferen, heerlijk. De tweede avond was het drukker en werd de sfeer ernstig verstoord door activiteiten van een congresgroep waarvoor een evenement vlakbij was geregeld. En dit typeert eigenlijk het algemene gevoel wat wij bij dit hotel hebben: heel mooi, wel wat massaal, veel te doen, prachtige tuinen, maar de sfeer ontbreekt door de grote groepen die hier ongetwijfeld, mede door de ambiance, een fantastische tijd zullen hebben met betrekking tot teambuilding en zo. Wij vonden het opvallend hoe behulpzaam en aardig al het personeel was. Van de receptie tot en met het massale ontbijtrestaurant. De kwaliteit van het ontbijtbuffet vonden wij niet geweldig voor een ‘Leading hotel of the World’. Zeker met zo’n congresgroep is het ontbijt geen feest, ook buiten niet waar door de deelnemers heftig aan de sigaretten zaten. Voor een tussenstop van een paar dagen vonden wij het een geslaagd hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

S’avonds DJ in de bar. Eten in restaurants slecht. Niet gaan als je voor je rust gaat ligt afgelegen. Je moet echt een auto huren. Zeker geen 5 sterren hotel 4 is de max. In het weekend Spaanse families met veeel
Kinderen. Erg druk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019

Ben hier maar voor 3 nachten geweest en heb er niet s' avonds gegeten.
De ontvangst was zeer vriendelijk en de kamers en gemeenschappelijke delen waren zeer proper. Wel een heel groot hotel. Ik was er nu in het laag seizoen en toen viel het wel mee kwa drukte maar denk als het volgeboekt is dat het hier zeer druk kan zijn.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
DireccionAsiaGardens, Director de Relaciones con Clientes van Asia Gardens & Thai Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Dear guest,

I would like to thank you the dedicated time to write us your vision regarding your previous stay with us. This is one of the most important tools we have to know the versions of the stay of our customers.

We look forward to seeing you again soon.

Sincerely,

Daniel Granullaque
Operations Manager

Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

In jan 3 nachten in dit hotel gelogeerd
Het was een heerlijk verblijf
Werkelijk alles klopt hier, kamers, eten, supervriendelijk en gastvrij personeel, en niet te vergeten de PRACHTIGE grote tuin met zwembaden.
Een oase van rust en schoonheid
Het enige wat we jammer vonden is dat er steeds maar 1 restaurant open was vanwege laagseizoen dus de keuze was beperkt . Het eten was wel steeds erg lekker.

Datum van verblijf: januari 2019
DireccionAsiaGardens, Subdirector van Asia Gardens & Thai Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your excellent insights with us and for your kind review to our team and its friendliness. It truly makes us proud to hear that you enjoyed every detail of Asia Gardens.

Looking forward to welcome you back soon,

Best regards,

Sergio Tamayo