Beoordeeld op 23 juli 2015

Prachtig rustig hotel met lekker eten en zeer goede variatie en keuze. Goed gelegen dichtbij het strand en een wandelpromenade. Bushalte ook op die promenade en voor de uurregeling moet je voortgaan op een aankondiging die in deze bushalte hangt.( Op toeristenbureau en hotel foute informatie.)Aanbieding is onvoldoende vind ik, daardoor aangewezen op dure taxi. Voor een lekkere Menorcaanse keuken gaan eten bij Es Baranc gelegen achter de apotheker .
Zeker om nog eens over te doen.....

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 5 mei 2015

het is een mooi modern hotel,ruime kamers personeel erg vriendelijk .
heerlijk eten zowel ontbijt diner( grote keuze).
buiten het hotel ook leuke restaurants als bars.
gewoon weg prachtig voor herhaling vatbaar.

Kamertip: heerlijk rustig mooi uitzicht
Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 april 2014

Tijdens een wandelvakantie deden wij Audax aan. Perfecte kamer met uitzicht op het zwembad, al werd dat in maart nog niet gebruikt. 's Avonds heerlijk a la carte gegeten (€ 50,- voor maal en wijn!). De volgende dat, na uitchecken, daar in de buurt een rondwandeling gemaakt, waarna we samen met onze bagage opgehaald zouden worden. Die dag was het vreselijk weer, dus we kwamen kleddernat en helemaal koud binnen. Spontaan en gratis kregen we een kamer om een warme douche te nemen en droge kleren aan te trekken. Waar vind je zulke service nog?? Klasse dus!

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 5 mei 2013

Prima hotel met moderne kamers, een heerlijke spa, fantastisch eten, heel vriendelijk personeel en een goede ligging. De omgeving is prachtig en je kunt fantastisch wandelen. Jammer was dat in april in de Cala Galdana nog vrijwel alles gesloten was, maar in het hotel was het evengoed gezellig druk vooral in het weekend. Ik zou hier absoluut weer terug gaan.

Kamertip: Wij verbleven op de zesde verdieping waar ook de spa is, dus konden zo met ons badjas de kamer uit de spa in lopen. Ideaal!
Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 1 juni 2011

Het hotel is deels vernieuwd (design),wij verbleven jammer genoeg niet in een vernieuwde kamer.Het ontbijt is super en al het personeel zeer vriendelijk,maar het avondeten in buffet vorm viel tegen,weinig waardevolle kwaliteit van vis en vlees(kippenvleugels,varkensribben;stoverij,en povere diepvries vis)en dit kwam steeds terug.Wij hebben gebruik gemaakt van de Spa,dit was mooi maar niet al te higienisch,in de zeer beperkte fitness ruimte stonden maar enkele toestellen die bovendien allemaal onbruikbaar waren.

Kamertip: kamers met zeezicht vragen
Datum van verblijf: mei 2011