“Fijne pizzeria ”
Beoordeling van Pizzeria Chaplin

Pizzeria Chaplin
Geclassificeerd als nr. 16 van 63 Restaurants in Benissa
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tentje vol locals. Dit is een heerlijke pizzeria. Het is erg schoon en het personeel is erg aardig en de klant staat centraal. De prijzen zijn erg laag en de kwaliteit staat daar ver boven. Ik raad zeker de pizza’s aan, deze zijn dun, knapperig en een mooi formaat. Ook de pasta’s raad ik aan met in het speciaal de spaghetti bolognese!! Wij halen hier ook regelmatig af, dat kan wel even duren op drukke avonden (wij bestelden overigens eten voor 15 mensen) De kwaliteit is echter super als je thuis bent.

Datum van bezoek: juli 2020

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is simpel qua inrichting, verwacht niet iets spectaculairs. Maar het is een gezellige boel en er lijken veel locals te komen. Kaart is vrij basic, pizza en ook tapas. Het smaakte in ieder geval goed en het personeel was vriendelijk. Er is niet veel in Benissa dus dit is dan een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels in een paar maanden meerdere keren geweest. Niet alleen, maar ook met anderen. Die waren zonder uitzondering ook allemaal zeer tevreden.
De naam pizzeria dekt zeker niet de lading. Je kunt er ook heel goed tapas eten en andere gerechten. Voor iedereen wat wils. Allemaal smaakvol bereid.
Een leuke gezellige sfeer met altijd wel een lokale mensen aan de bar voor een drankje en een hapje. De plaatselijke politie niet uitgezonderd.
De eigenaar heeft goed door hoe hij zijn gasten moet behandelen. Bij het 3e bezoek werden we, toch buitenlanders, al persoonlijk welkom geheten met een blik/blijk van herkenning.
Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 september 2018 beoordeeld

Met vrienden aan tafel in Pizzeria Chaplin in Benissa. Prijs kwaliteit verhouding zéér lekker gegeten. Lekkere versgemaakte lasagna, carbonara en pizza's.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza gegeten in dit kleine restaurantje. Zeker de moeite waard! Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Pizzeria Chaplin bekeken, bekeken ook

Benissa, Costa Blanca
Benissa, Costa Blanca

In Pizzeria Chaplin geweest? Deel je ervaringen!