“Verbluffend ”
Beoordeling van Enoteca Properzio

Enoteca Properzio
Geclassificeerd als nr. 3 van 53 Restaurants in Spello
Keukens: Wijnbar
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Spello als dorp is al gewoon het bezoeken waard. En dit restaurant is gewoon verbluffend! Neem de bruschetta en geniet van de verse produkten alsook de olijfolie! Gewoon heerlijk! Een topper! Philippe 2020-08

Datum van bezoek: augustus 2020

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, drinken en leuke bediening. Wijnkennis en leuke gesprekken met de eigenaar. Aanrader in spello

Datum van bezoek: september 2019
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten bij deze enoteca. We hebben er zelfs 2x gegeten. De wijn en het eten heerlijke combinaties. Simpele gerechten met beperkte keuze. Wij hebben de kaas, de bruschette, de ham, de lasagne, de melanzane, de pasta met truffel en het wild zwijn geproefd. Daarbij heerlijke witte grecchetto en rode sagrantino. Vooraf nog een lekkere bubbel uit de streek. Prima service met mensen die passie hebben voor hun werk. Naast het gezellige terras hebben ze een mooie tuin. Ze bieden ook wine tasting en cooking classes. Lijkt me leuk om te doen. Wij hebben ook via hun E-Bikes gehuurd en zijn naar Assisi gefietst. Een aanrader om te doen.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2017 beoordeeld

Vreselijke zaak en wel om twee redenen: de bediening is er koud en afstandelijk, zij hebben geen enkel plezier aan hun job, zij kijken stuur en hebben geen enkele interesse in de klanten. Daarnaast heb je de patron, die was enkel bezig met een gezelschap van 4, geïnteresseerd in wijnen en aankoop van wijn, de rest van zijn klanten bekeek hij zelfs niet. Misschien wouden ook wij wel wijn kopen... de kwaliteit van de gerechten is matig, de bruschette waren zeer lekker, de vleesschotel was matig van kwaliteit, een mooie zaak op een mooie locatie die veel beter zou kunnen met andere eigenaars

Datum van bezoek: augustus 2017
10 juli 2017 beoordeeld

Mooi terras in Spello, met warm welkom door Roberto, de uitbater. Aperitief met lekkere bubbels en wijn en een keuze van italiaanse kazen. Daarna nog even de winkel binnengelopen en buitengekomen met een mooie keuze van italiaanse wijnen en hapjes. Geslaagde namiddag, maar niet goedkoop!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Enoteca Properzio bekeken, bekeken ook

Spello, Province of Perugia

In Enoteca Properzio geweest? Deel je ervaringen!