“Borden zijn schilderijtjes”

Restaurant Le Saint Marc
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Aups
Keukens: Frans
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gegeten voor een goede prijs. De opmaak van de borden was heel mooi. Het eten was erg smaakvol. Als je in de omgeving bent zeker een bezoek waard. Bediening was goed al mocht een van de serveersters iets attenter zijn.

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor mij als vegetariër hadden ze een heerlijke risotto gemaakt buiten de kaart om. Zeker voor herhaling vatbaar!

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er lag veel op de borden, maar allemaal zonder veel smaak en zonder liefde bereid. De cocktails bevatten nauwelijks alcohol. Het personeel had er aan het einde van het seizoen weinig zin meer in. Voor 125 euro met 2 personen kan je beter ergens anders gaan eten.

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Getipt om hier te gaan eten. Eerdere recensies waren veel belovend, maar ons viel te tegen. 3-gangen dagmenu genomen, kostte 28€. Het waren mooi opgemaakte borden en ruime porties, maar de kwaliteit liet te wensen over: zowel de eend als zwaardvis van het hoofdgerecht waren veel te droog. En de groente had weinig smaak. tarte tartin als toetje waarvan het deeg veel te zout was. Bediening was aardig, plek ook leuk, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2020
31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Het truffel menu wa uitstekend. De bediening is vriendelijk. Niet goedkoop maar dat mag bij deze kwaliteit.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Le Saint Marc bekeken, bekeken ook

In Restaurant Le Saint Marc geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.