Beoordeeld op 10 september 2017

Heel mooi gesitueerde camping, schoon en goed onderhouden.
Avond animatie v.n.l. in het Italiaans, maar wel heel goed georganiseerd. Overdag is er een kinderclub en kun je meedoen aan aerobics etc. Verder geen activiteiten/animatie.
Zeer goede duikschool op de camping aanwezig (ook snorkeltrips) en een zeilschool.
Kleine supermarkt op de camping en binnen 500 m. buiten de camping een grotere supermarkt. Boven die supermarkt een heel goed restaurant (tip!).
Parkeren is op een gratis parkeerterrein buiten de camping (onbewaakt).

Helaas hadden wij een Lodgetent (nr. 7) via VacanSelect geboekt, wat we niemand willen aanraden. De tent was niet/zeer slecht onderhouden en heel erg vies. De wc en douche bleken beiden kapot (wc spoelde niet goed door, behoorlijke lekkage van de douche, tot in de slaapkamer), waardoor het boeken van een luxe lodgetent weggegooid geld bleek. De keuze voor een Lodgetent maak je immers om van enige luxe te genieten (en niet in de rij hoeven te staan bij het wc/douchblok van de camping).
De medewerksters van de receptie van de camping waren zeer vriendelijk en zorgden ervoor dat de technische dienst (herhaaldelijk) kwam i.v.m. de gebreken in onze tent.
Maar iets wat dusdanig aan slijtage onderhevig is, valt niet meer te herstellen.
nb. op deze camping zijn geen medewerk(st)ers van VacanSelect aanwezig.

De camping verhuurt zelf overigens hele mooie accommodaties net als verschillende andere reisorganisaties, dus ons advies; ga vooral naar deze mooie camping, maar boek niet via VacanSelect!

Kamertip: Mooie camping, maar boek geen accommodatie via VacanSelect! Je kan beter rechtstreeks bij de camping boeken of via een andere organisatie.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017

Wij waren hier begin juli, in een safarilodge tent. Deze was echt geweldig!
Met 2 slaap cabines (binnententen), een keukengedeelte, eigen douche en wc en heerlijk overdekt zitje voor de tent. Ook de plek was prima. Genoeg privacy.
Op de camping veel Italianen en Zwitsers, veel keuze in accommodaties, 4 strandjes, lekker restaurant, afhaal pizza, winkeltje. Alles is aanwezig.
Ook genoeg animatie voor kinderen en muziek, dit was netjes voor 12-en afgelopen.
Heerlijk verblijf gehad hier!

Kamertip: De safarilodge tent is geweldig!
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

Wij waren hier in mei.. hadden dus (nog) heel veel ruimte en was heerlijk rustig. De camping ligt op een schiereiland en heeft daardoor zo ongeveer aan alle kanten zee. En dus zeezicht plekken. Omdat het zo rustig was, waren er zelfs dus plekken aan de rand beschikbaar. (had 1 na deel, zo vroeg aan in het seizoen kan zeewind ook nog wat koud zijn)
WIj hadden een sunlodge safari gehuurd, toptent! Voldoende ruimte en comfort, echt een feestje.

Een beetje weer een kampeergevoel maar dan wel met heel veel luxe op een super mooie camping!

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2016

Wij waren hier vijf nachten en hadden een kamer geboekt in het resortgedeelte.
Deze was prima en buiten hadden we een zitje. Helaas was de wifi belachelijk duur.
De campingwinkel was erg klein voor zoveel kampeerders maar wij hadden ontbijt inbegrepen hetgeen erg goed was. Het restaurant was ook in orde maar de animatie helaas alleen voor de Italianen te volgen en begon erg laat. De stranden deden rommelig aan maar een ervan Bianco was prachtig. Bedje en parasol flink aan de prijs. Naar Cannigione lopen is te doen maar restaurants hadden vaak alle tafels gereserveerd en sturen je doodleuk weg terwijl de italianen veel later eten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Eerste indruk wanneer je de camping opkomt is OK . Alles ziet er schoon en opgeruimd uit. Zelf zaten wij in de " clever" dit is een kruising tussen stacaravan en tent . Slaap en douche gedeelte stacaravan met airco en keukentje in de tent aanbouw, geboekt via vacanse select Camping heeft verschillende strandjes van fijn grind , waar je een bedje met parasol kunt huren €18,- p/d. Winkeltje heeft het hoognodige, dus voor een grotere supermarkt moet je in de auto.. Voor een 4 sterrencamping houd het niet over.

Datum van verblijf: augustus 2015