Beoordeeld op 29 juli 2017

We boekten een luxury suite, hadden gemeld dat het 150 m van het hoofdgebouw was maar niet dat het 40 m hoger lag... dus elk dag de auto genomen om te gaan ontbijten... decoratie in kamer is mengeling van historische sardeense stijl met mediteraanse kitsch en minimalistisch, een miskleun. Het raam van ons salon keek uit op het terras van de buurvrouw (sommigen zullen dit leuk vinden) maar de buren keken ook binnen in ons salon... zeer pusshy aan receptie om extras te verkopen (werkt averechts natuurlijk) en voor het eerst in mijn leven het volledige bedrag moeten betalen bij aankomst in het hotel ondanks dat wij een kredietkaart geven hadden als waarborg...10€ voor een ijsemmer te brengen naar de kamer... ons privezwembad was klein en met teveel chloor, terras is klein en ligt vanaf 16u in de schaduw, teveel kleine dingetjes die je irriteren voor het een geslaagd verblijf te maken. Ik kan het niet aanraden temeer dat er veel fantastische alternatieven zijn...

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi en rustig resort met alle mogelijke faciliteiten gelegen in het vriendelijke havenstadje Azarchena in het noorden van Sardinië. We verbleven hier 2 weken in een 'suite' bestaande uit een aparte zitkamer en slaapkamer met ruime badkamer. Vanuit ons grote terras hadden we een schitterend uitzicht over de baai. Het complex bestaat uit diverse huisjes en paviljoens verspreid over een ruim terrein dat keurig wordt onderhouden. In het lager gelegen hoofdgebouw bevindt zich het restaurant en het terras met zwembad.
Voorzieningen en inrichting zijn goed en sfeervol. Ontbijt is 'with a view' eveneens over de baai en zeer uitgebreid.
Staf is zeer correct en professioneel. Geldt ook voor de bediening bij het zwembad en het terras.
Lunchkaart is wat beperkt en evenals de drankjes aan de prijzige kant.
Ligmogelijkheden bij het zwembad zijn beperkt en stoelen staan erg dicht op elkaar. Aangezien het regelmatig waait kan er zelden gebruik gemaakt worden van de parasols. Door de beperkte zitmogelijkheden op het terras voor een schaduwplek toch wat lastig.
Hygiene en schoonmaak is uitstekend, kortom een plek om heerlijk te relaxen en waar vanuit voldoende mogelijkheden zijn om het eiland of het stadje te ontdekken. Cannigione ligt op loopafstand en aan de haven zijn veel erg leuke en lekker gelegenheden. Onze favoriet was restaurant Del Porto met uitzicht op de haven en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding met vriendelijk personeel.
Kortom, het is een aanrader en we hopen nogeens terug te komen!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel scoort op elk vlak maximaal. Het is veel mooier dan de foto's die hier staan. De kamers zijn ruim en heel knap ingericht. Wat werkelijk enorm opviel is de uitermate vriendelijkheid van de mensen die hier werken. Zowel receptie als restaurant/bar. Mijn bagage was kwijt geraakt tijdens de vlucht en de mensen van het hotel hebben echt hemel en aarde bewogen om me te helpen. Het restaurant is scherp geprijsd en de kaart is heel uitgebreid. Het ontbijt is overweldigend met zowel fruit, taartjes, kaas, de fijnste hespen, eitjes zoals je wenst en allemaal met de glimlach. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juni 2016

Het vierde en minste hotel waar we drie dagen verbleven op onze rondreis. De Costa smeralda is prachtig, de streek merkelijk toeristisch-recreatieve. Dit vertaalt zich in de hotelservice en pricing. Zwembad compact op een verdieping ondergebracht, zonder tuingedeelte of privacy. Je ontbijt naast mensen die zich reppen om een van de weinige zetels te bemachtigen. We boekten ter plaatse halfpension aan 35 euro. Menu is Brits geïnspireerd met vooral veel pasta. Honger zal je niet lijden. Wijnen zijn duur en worden opgedrongen. Heel veel trappen te overwinnen. De kamer was mooi en net met zeegezicht. Helaas was de haag nog niet getrimd waardoor een deel van het effect verloren ging. Er zijn muggen maar ze stellen een stekker ter beschikking. Geen privé strand maar een ponton waar je te keur ligt. Neem zeker niet de priveboot maar boek in de haven een privé zeiltocht met skipper. Zeker doen ! De moeite waard. De teleurstelling, eerder shock kwam van het feit dat het kamermeisje doodleuk een zak met medicatie en cosmetica wegkieperde. U bent gewaarschuwd. Zet uw koffers goed bij elkaar en hou ze op slot. Het incident verdiende geen excuses of vergoeding. Zeer onprofessioneel. De kluis staat los en kan worden meegenomen. Boven ons hoorden we constant gestommel, aan de isolatie schortte iets.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 23 september 2015 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met uiterst vriendelijk personeel. We kregen een gratis upgrade naar een erg ruime kamer met een prachtig uitzicht over de zee. Ook de oorspronkelijke suite was al prachtig, maar vanwege onze 3 maanden oude baby boden ze ons een kamer dichtbij de faciliteiten aan.
Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Avondeten is echt heerlijk met zeer vriendelijke bediening, je wordt echt hartelijk ontvangen en geholpen.
Hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015