Beoordeeld op 24 juni 2018

Prachtig exclusief resort, rustig gelegen, schitterend uitzicht als je ontbijt, lunch of diner neemt. Ontbijt is top. Perfect onderhouden tuinen en kamers. Zeer vriendelijk personeel.
Mooie zwembaden. Ideale plek om tot rust te komen na een dagje sightseeing.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018

Enorm gezellige accommodatie, super service, personeel is gewoonweg geweldig en enorm vriendelijk !
Zeer mooi domein, mooie kamers, proper, een rustige sfeer, m.a.w een top locatie.
Echte aanrader waar je zo terug wil boeken !

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

We verbleven hier 5 nachten. Ruime kraaknette kamers, prachtig landschap, zeer lekker eten. Wat echter het verschil maakt is het personeel. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Een echte aanrader. Wij keren zeker terug!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

We verbleven een week in dit geweldige hotel waar alles rond de gasten draait. Het personeel,is bijzonder vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het restaurant biedt een voortreffelijke keuken aan met een waaier aan streekgerechten en een ruime keuze aan wijnen. De kamers zijn ruim en werkelijk kraaknet. Het is bijna onmogelijk om iets negatiefs te zeggen over dit hotel. Een huurwagen is echter wel noodzakelijk. Wij keren zeker terug!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in het hotel in een zeer ruime kamer (bungalow). Kamer, badkamer zeer comfortabel. Uitzicht is overal prachtig en de tuin mooi onderhouden. De bar is zeer aangenaam om bij het aperitief te genieten van het uitzicht. Het ontbijt is zeer goed, en het personeel attent. Hogere prijsklasse maar je krijgt er wel iets voor terug. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar de kwaliteit is top.

Datum van verblijf: juni 2016