Beoordeeld op 29 maart 2015

Ondanks herbevestiging én een reservering in Hostal Florida in Santa Clara, was er geen kamer beschikbaar. Wij hebben de indruk dat de eigenaar meer en meer belang hecht aan het ruime en lekkere restaurant. En niet erg begaan is met de reserveringen in het hostal. Hij had wèl gezorgd voor een alternatief en wij kwamen tercht in een heel verouderde en de duurste accommodatie van onze rondreis. Wij zouden deze kamer zelf niet gekozen hebben ! De eigenaar stond er wèl op dat wij in zijn restaurant zouden eten ... de kreeft en vis waren uitstekend , maar wij voelden ons toch wat bedrogen ...

Kamertip: Het is niet omdat je een reservering hebt, dat je hier zal overnachten !!
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 20 november 2013

Na een regenachtige fietsdag werden we enorm goed onthaald. Omdat we niet allen in de casa konden werden we ook ondergebracht bij de buren.Alle kamers waren even goed. Het diner en ontbijt werden in de mooie patio geserveerd , en waren uiterst lekker. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 24 juni 2013

We hebben 2 dagen geslapen in hostal florida. de excentrieke kamer is een feestje om in te slapen. we hadden 2 grote bedden tot onze beschikking.
De eigenaar is een vriendelijke man met een flamboyant uiterlijk. z'n hond is van het zelfde kaliber :-) het ontbijt is ongelovelijk. we wisten niet wat we zagen toen het werd opgediend.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 19 mei 2013

In onze twee weken dat we door Cuba hebben gefietst is deze casa in Santa Clara een van de hoogtepunten gebleken. Geweldig koloniaal huis met binnentuin, mooie schone grote kamers en fantastisch gegeten, zowel diner als ontbijt. Het ontbijt was zo uitgebreid dat we daar ca 90 km op hebben kunnen fietsen. De gastheer/eigenaar Angel spreekt Engels, Frans, Italiaans en Spaans.

Kamertip: Ze hebben drie kamers, die allemaal aan de binnentuin grenzen dus keuze maakt niet uit.
Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 19 december 2012

Vanwege de trotter op deze casa uitgekomen. Wat een aanrader! Naast de twee kamers die de casa rijk is een prachtige patio vol met groen. Tussen dat groen ontstaat 's avonds een restaurant.
Angel heeft ons heel hartelijk ontvangen en is een goede gastheer. Bijkomend voordeel is dat hij zeer goed engels kan, dus makkelijk mee te communiceren. De kamer was zéér schattig, voorzien van 2 bedden, koelkast, wastafel en aparte douche met toilet.

Datum van verblijf: november 2012