“Dat kan beter”
Beoordeling van Brafoer

Brafoer
Geclassificeerd als nr. 26 van 54 Restaurants in Beverwijk
6 augustus 2020 beoordeeld

Samen met een vriendin vandaag geluncht bij Brafoer. Zij bestelde toast met humus, avocado en een gebakken ei en ik eggs benedict. Het bestelde van mijn vriendin kwam, maar ik kreeg rauwe tartaar met ei. Niet besteld. Sorry , terug naar de keuken. En dat duurde en duurde. Mijn vriendin wilde niet alvast beginnen en haar ei was dus helemaal afgekoeld. Toen ik dat tegen de serveerster zei, vond ze dat heel vervelend, maar weet ze het aan de drukte. Ze ging het bespreken in de keuken maar kwam terug met de mededeling dat mijn bestelling er zo aan kwam. Toen was dat ook zo.De saus was heerlijk, prima zalm, het zag er mooi uit, maar het gepocheerde ei was duidelijk al een poosje terug gepocheerd, koud en hard. Bij het 2e ei hoopte ik nog dat het goed zou komen, maar helaas. Zo hoort een egg benedict niet te zijn. Het geheel was natuurlijk best te eten, maar omdat mijn vriendin ook al een inmiddels koud gerecht had was ons bezoek geen succes.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

Hier met vrienden geweest voor lunch. Goed belegde en verzorgde gerechten.
Aardige bediening en groot terras. Minpuntje is dat men geen havermelk heeft voor de cappuccino. Is eigenlijk wel een "must" in deze tijd. En Egg Benedict was veel te hard, eigeel hoort er echt uit te lopen

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar maanden geleden ook hier een lunch gehad. Vandaag weer. Het eten was absoluut prima. Het was genoeg, smaakvol en lekker. Ik had een uitsmijter. Het bedienend personeel was minder. Bij binnenkomst voelde ik mij genegeerd. Iedereen was druk bezig. Pas toen ik iemand aansprak werden wij geholpen. Het opnemen van onze bestelling gebeurde zonder enig enthousiasme. Een kort afgemeten goedemiddag en dat was het. Het uitserveren van onze lunch gebeurde door alleen de borden neer te zetten en weer weg. Ook lukte het niet om iemand aan te spreken om te betalen. Ik ben zelf naar de kassa gelopen. Op weg daar naartoe passeerden drie medewerkers mij, zonder mij aan te kijken of iets te zeggen. Ik moest bij de bar iemand aanspreken om te betalen.
Was het dan zo druk?, nee niet echt. Ik zag voldoende personeel rondlopen om de aanwezige klanten goed te kunnen bedienen. Was ik dan veeleisend?, nee gewoon een lunch met mijn zoon.

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld

Hadden een paar jaar geleden hier al een keertje gegeten en vonden het maar zozo, toch een nieuwe poging gewaagd. We waren zeer verrast, de kwaliteit was zeer verbeterd, hadden sashimi voor starter en dat was over heerlijk. Als hoofdmaaltijd de tonijnsteak en de pokebowl, beiden waren van topkwaliteit. Ook de bediening kwam nu zeer professioneel over.
Kortom redemption geslaagd!!

Datum van bezoek: juni 2020
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin van de middag zat Brafour aardig vol. De bediening was vriendelijk en het eten stond vlot op tafel, ondanks de drukte.
Eten was lekker en goed geprijsd.

Datum van bezoek: februari 2020
Brafoer, Eigenaar van Brafoer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Bedankt voor je positieve feedback over je bezoek aan Brafoer. We zijn erg blij te horen dat je hebt genoten van ons eten en de service. We hopen dat je binnenkort weer bij ons langs komt.

Reizigers die Brafoer bekeken, bekeken ook

Beverwijk, Noord-Holland

In Brafoer geweest? Deel je ervaringen!