Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten
infoverzoek

Beoordeeld op 2 augustus 2017
Veerleu2016
Aarschot, België
Zeer vriendelijke bediening in het "nederlands"

Het verwonderde ons dat de dame aan het onthaal ons bijna onmiddellijk in het Nederlands ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juli 2016

vanaf 198,18 US$
vanaf 87,10 US$
vanaf 509,50 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Zeer vriendelijke ontvangst. Nederlandstalige brochure over landingsstranden beschikbaar. Ook mooi kaftje met fietsroutes beschikbaar.

Datum van activiteit: juli 2017
Pierre L, Responsable relations publiques van Office de Tourisme de Courseulles sur Mer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Hi Veerleu2016,
We thanking you so much for this really kindy text, we hope see you fast for another cycling tour closeby !

your sincerely,
Pierre

Beoordeeld op 5 juni 2017

Documentatie aangevraagd vooraf en nuttig info met stadsplan en kaart van de streek toegezonden gekregen. Nuttig bij de voorbereiding van de reis.

Datum van activiteit: mei 2017
Pierre L, Responsable relations publiques van Office de Tourisme de Courseulles sur Mer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Hi Arnold v,
We thank you for this very kind message and tell you soon !
See you,
Pierre

Beoordeeld op 2 maart 2017

Veel info en folders te vinden centraal in dorp. Het heeft ruime openingstijden. Zeer vriendelijke mensen.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

Het verwonderde ons dat de dame aan het onthaal ons bijna onmiddellijk in het Nederlands aansprak.
Zij gaf ons uitvoerig info en documentatie mee.

Datum van activiteit: juni 2016
Courseulles Sur... T, Responsable relations publiques van Office de Tourisme de Courseulles sur Mer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2016

Thank you for really nice comment about your passage at the tourist office. We are delighted to know that this experience was great. We hope to see you again quickly !

Pierre,

Beoordeeld op 27 mei 2016

Behulpzaam personeel die ook extra informatie opzoekt want de meeste info is van nabijgelegen activiteiten. In het midden gelegen tussen de zee en het centrum, dus dichtbij. Ook poepzakjes voor de hond te verkrijgen.

Datum van activiteit: april 2016
Courseulles Sur... T, Responsable relations publiques van Office de Tourisme de Courseulles sur Mer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2016

Many thanks Glein2 for your nice annotation. We wish to welcome everyone warmly. We hope to see you again in Courseulles-sur-mer. Best regards. Anne