“Voor mij het beste in Courseulles”

Restaurant de L'Hotel de Paris
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 28 Restaurants in Courseulles-sur-Mer
Keukens: Europees
14 maart 2020 beoordeeld

het vriendelijk onthaal en de professionele aanpak zowel de eigenaars als het personeel de Garçons kom je het meest in contact en hun vriendelijkheid en professionele ervaring waardeer ik enorm, wat de keuken betreft deze zijn goed bezig top menu op zeevruchtenschotels, alsook de afwerkin de kennis van de zijn enz..... de kamers heel proper niks van negatief aan te merken dus voor mij 10/10

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Niet al te grote porties maar ook niet duur,dus dat past bij elkaar. Hadden niet gereserveerd maar konden zo aan tafel. Was toch best druk bezocht.

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten op terras om wat te dri ken. Na 15 minuten maar weggegaan. Geen ober te bekennen. En dat is raar want er zaten al andere mensen toen wijkwamwn. Daarnaast €5,50 voor een cappuccino rekken is wel erg duur. Omdat er niemand de bestelling kwam opnemen zijn we maar weg gegaan. Geld kan ik ook elders uitgeven

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten. Erg vriendelijk personeel en betaalbaar. Leuke plek, parkeren voor de deur.

17 mei 2019 beoordeeld

Weinig eten en erg duur. 5 scollps voor 20 euro.. tbone erg klein.. geen groenten geen frites niks..

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant de L'Hotel de Paris bekeken, bekeken ook

Courseulles-sur-Mer, Calvados

In Restaurant de L'Hotel de Paris geweest? Deel je ervaringen!