Beoordeeld op 6 januari 2020

Afgelopen weekend een kamer geboekt in dit hotel. "s middags aangekomen dus niet eerst de kamer bekeken, maar ingechekt en gelijk door. Toen wij 's avonds op de kamer kwamen leek deze in niets op wat er op de site vermeld stond. In plaats van een tweepersoons bed stond er een twijfelaar van ca 140cm breed, ook lag er een dun zomerdekbedje op en nergens een extra deken te bekennen. De helft van de tv zenders deed het niet, maar dit tot daar en toe. De gordijnen waren zo lichtdoorlatend dat het leek of de lamp op de kamer aan was. Dit bleek echt niet te doen en zijn daarom 's nachts maar vertrokken omdat er niemand te bereiken was. Op de mail die ik gestuurd heb kwam geen reactie. Na gebeld te hebben herkende ze zich hier totaal niet in en kreeg nooit klachten. Dit was de beste kamer (kun je nagaan). Ze konden niets voor ons betekenen behalve korting op een volgend verblijf. Je begrijpt natuurlijk dat wij dit niet gaan doen. De locatie is perfect, maar laat je hierdoor niet verleiden! Elk ander hotel kan alleen maar beter zijn.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel is qua inrichting gedateerd, maar ligt vrij centraal en op loopafstand van strand e.d. Kamer was netjes, alhoewel badkamer/toilet erg krap. Normaal op toilet zitten is haast onmogelijk. Maar afgezien daarvan prima voor een kort verblijf. Ontbijtbuffet is inbegrepen in de prijs ( en dat zie je niet vaak meer). En op dit buffet niets aan te merken.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2019

kleine kamer, opzich schoon, toilet is zo klein dat je er alleen op kunt zitten met deur open,, geheel nieuwe ervaring.
Pas op met parkeer kaart kopen in het hotel, deze kost 18 euro voor 24 uur, na drie dagen kreeg ik toch bekeuring in huis, dit doorgegeven aan het hotel . deze heeft beloofd het te regelen, na drie weken mailtjes hebben gestuurd over het het terug betalen van de 63 euro geen enkel repons,,, dus gewoon opgelicht door de hotel eigenaren
pas dus op.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Na het lezen van de beoordelingen maakte ik me zorgen of ik de juiste keuze heb gemaakt. Nou, ik heb geen spijt. Als je luxe zoekt, zoek dan een ander hotel. Het is weliswaar een oud pand, maar het is centraal gelegen, alles is op loopafstand en het hotel is goed genoeg voor een aantal nachten. We sliepen op kamer 2 met drie personen. Als je rugklachten hebt zou ik niet op de slaapbank slapen. Het ontbijt is simpel en precies zoals je thuis ook zou eten: warme broodjes, gewone broodjes, beleg, yoghurt, muesli, cornflakes, fruit, koffie, tomaat, thee appelsap, jus d'orange. De service was vriendelijk. Ik zou zelf nog een keer daar verblijven.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 april 2018

Perfecte locatie plus heel centraal. Hotel personeel is ook zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Ontbijt werd netjes geserveerd. En warm familie hotel waar je je zelf al snel thuis voelt.
Ben naar tevredenheid vertrokken ( na 2 dagen) en zal zeker weer terugkomen.

Datum van verblijf: maart 2018