Beoordeeld op 7 maart 2020

goed gelegen dicht bij openbaar vervoer en het strand - aan de ontbijttafel iets voorzien om restjes in achter te laten - vloerbedekking in kamer 425 vervangen door bv. laminaat er is een vrij grote vlek naast het bed wat een minder propere indruk geeft - afvoer in de douche beter laten werken water loopt te traag weg -

Datum van verblijf: maart 2020
Bilderberg Europa Hotel, Overig van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste Vivianecantens,

Bedankt voor schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de locatie van het hotel. Graag willen we u daarnaast bedanken voor uw feedback betreft de vloerbedekking en de vlek in de hotelkamer.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Een fijn hotel. Gastvriendelijk personeel.
De drank in de lounge was erg duur! De lounge is gezellig en sfeervol, fijn om daar te zitten. De prijzen van de drank zijn echter duur. Jammer.
Ik zou het een toevoeging vinden als het adres van de parkeergarages ook meegestuurd worden. Niet alleen bij het hotel zelf ook de daarbij gelegen garage zou wat mij betreft een pré zijn.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Het verblijf in het hotel was prima en je kunt er lekker eten. Er werd goed rekening gehouden met allergieën. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De parkeerplaatsen onder het hotel zijn echter veel te smal, wat ook het in- en uitrijden lastig maakt.

Datum van verblijf: februari 2020
Bilderberg Europa Hotel, Overig van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste Gealubbers1,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en het geven van uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u ons hotel en personeel heeft kunnen waarderen tijdens uw verblijf.

Daarnaast dank voor uw feedback betreft de prijzen van drankjes en de communicatie rondom de parkeergarage. We gaan uw feedback intern communiceren om onze service en kwaliteitsnormen nog verder te verbeteren.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 2 maart 2020

Ruime kamer, goed bed, goede lokatie, prettig personeel, matige hygiene, stof onder bed, stoffige koelkast die niet aangesloten was. Schimmel bij badkamertegels. Ik had wat meer verwacht voor dit geld

Beste Hansheyl,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en het geven van uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de ruime kamer, het bed en het personeel. Daarnaast dank voor uw feedback betreft de reinheid van de kamer. We gaan uw feedback intern communiceren om onze service en kwaliteitsnormen in de toekomst verder te optimaliseren.

We zien u graag terug in het Bilderberg Europa Hotel.

Beoordeeld op 17 februari 2020

Wij hadden via een aanbieding nog een kamer kunnen benuttigen. Het hotel en de kamers zijn erg gedateerd, de wellness is zwaar gedateerd en mag eigenlijk geen wellness genoemd worden.
Eigenlijk was het een fout om hier te boeken, lange wachtrijen bij het ontbijt en in de lobby was het overvol met mensen, wij waren duidelijk niet de enige die een actie hadden gekocht, wat wel echt super was, de bediening in restaurant Salt!

Datum van verblijf: februari 2020
BilderbergEuropa, Sales medewerker van Bilderberg Europa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Beste Sharon,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review en het geven van uw feedback over het Bilderberg Europa Hotel. Vervelend te lezen dat u veel drukte heeft ervaren tijdens uw verblijf. We werken er hard aan wachtrijen bij het ontbijtbuffet in de toekomst te voorkomen.

Daarnaast leuk om de complimenten over de bediening in SALT te lezen, dank daarvoor!

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!