Official Hotel
Vio.com
Beoordeeld op 3 mei 2019

Alles was o.k. Vriendelijk personnel uitgebreid ontbijd mooie Kamer eenvoudig maar alles wat nodig is was er.parking is wel duur.ontbijd was 20 euro per person wat wel duur is.wel een goede ligging,tram voor de deur

Kamertip: De superior kamer is eenvoudig maar alle voorzieningen zijn aanwezig
Datum van verblijf: mei 2019
RensJanSlot, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Hartelijk dank voor de complimenten over onze medewerkers, het ontbijt en de kamer!

Beoordeeld op 29 april 2019

Via een veilingsite dit hotel geboekt en geen spijt. Bij de receptie werden we hartelijk ontvangen en we konden gelijk inchecken, ondanks dat we er al vroeg waren. Upgrade gekregen naar kamer met duinzicht. Mooie kamer met groot bed waar we heerlijk op hebben geslapen. Goede badkamer met nette douchecabine. Koffie en thee op de kamer en minibar (drankjes tegen betaling, maar niet de hoofdprijs zoals in veel andere hotels) Flesje water is gratis. Het hotel ligt op een gunstige locatie, gelijk aan de boulevard. Vlak voor het hotel is nu even niets te beleven omdat dat gedeelte vernieuwd wordt, maar na een paar minuten lopen ben je bij de Pier enz. Van de faciliteiten van het hotel hebben wij geen gebruik gemaakt omdat we er maar 1 nacht verbleven en de hele dag op pad waren. Uitchecken hoeft pas om 13.00 uur, wat ook ideaal is. Enige minpuntje is dat er hier en daar wel wat stof lag, maar ach......Al met al is dit hotel ons goed bevallen en komen zeker nog een keer terug !!

Datum van verblijf: april 2019
RensJanSlot, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de kamerupgrade. Bedankt voor de mooie complimenten en we kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in het hotel!

Beoordeeld op 25 april 2019

Goed hotel .
De ontvangst aan de balie was goed.
De kamers zijn wat verouderd maar proper.
De badkamer was wel vernieuwd.
Je moet wel op tijd zijn voor het ontbijt want anders heb je geen plaats meer.
Het ontbijt zelf was wel goed

Datum van verblijf: april 2019
RensJanSlot, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

We zijn blij om te lezen dat uw verblijf u goed is bevallen! Wij willen u bedanken voor uw complimenten over ons ontvangst, de Housekeeping en het ontbijt! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Beoordeeld op 15 april 2019

Is wel een verouderd hotel maar doet niets aan het vriendelijke personeel ,kamer netjes zeezicht was top ,goede bedden en kussens ,ontbijt zeer uitgebreid,zeer vriendelijk personeel in de bar en restaurant ,lekker gedineerd ,prijs kwaliteit top ,voor herhaling vatbaar .

Kamertip: zeezicht is prachtig
Datum van verblijf: april 2019
RensJanSlot, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw kamer, het uitzicht, het ontbijt en het diner. Ook horen we graag positieve feedback over onze medewerkers, deze gaan wij ook doorgeven. Wij zijn blij om te kunnen melden dat we bezig zijn met het renoveren van het hotel, zodat we o.a. het hotel kunnen moderniseren. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 april 2019

Voor een weekend weg aan het strand hadden wij het Carlton Beach Hotel geboekt. We werden warm ontvangen door de receptioniste en naar een gerenoveerde kamer gebracht met uitzicht op zee. De kamer was schoon en mooi ingericht en het uitzicht fantastisch! We hebben genoten van de lunch in het restaurant buiten in de zon, waar het personeel ons zeer vriendelijk en ook persoonlijk bediende. Ook het diner in het hotel was uitstekend met verse ingredienten en precies goede portiegrootte. Zonsondergang was onvergetelijk en het ontbijt de volgende dag veelzijdig en vers. Parkeren kan in de parkeergarage next door, dus dat is makkelijk. De receptie heeft leuke ideeen voor uitjes overdag. Al met al een top weekend en we bevelen het hotel zeker aan!

Datum van verblijf: april 2019
RensJanSlot, General Manager van Carlton Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Bedankt voor deze fijne review! We zijn blij om te lezen dat uw verblijf u zo goed is bevallen en dat u een mooi weekend heeft gehad. Ook willen wij u bedankten voor de positieve woorden over onze medewerkers, de kamer, het ontbijt, de lunch en het diner! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.