“Heerlijk vertoeven”
Beoordeling van Brasserie the Beachroom

Brasserie the Beachroom
Geclassificeerd als nr. 2 van 154 Restaurants in Scheveningen
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben afgelopen zondag last minute besloten om daar te gaan eten, en dit was allemaal geen probleem. De dames en heren uit de bediening zijn zeer spontaan en meedenkend. Er is voor iedereen iets lekkers, en je kunt er geen genoeg van krijgen. Het personeel neemt de tijd voor je en is ook in voor een lolletje. Wij komen zeker nog eens terug!

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een sensatie!
Als je kiest voor het proeverijmenu dan maak je een reis langs verschillende smaken. De keus uit vlees, vis en een aantal vegetarische hapjes (dit aantal zou voor de vegetariërs wat groter mogen zijn denk ik) is voldoende en de porties zijn groot zat. Ik denk niet dat je de hele kaart op 1 avond kan proeven!
Daarnaast werd er tijdens de avond dat wij er zaten een special buiten de kaart om gemaakt. In ons geval een entrecote welke op een kar door het restaurant werd rond gereden door de eigenaar/chef en aan je tafel werd gesneden en afgemaakt.
Daarnaast verkopen ze geen ‘nee’ aan tafel zolang ze de producten hebben. En ik denk zelfs, dat als ze de producten niet hebben...ze deze per direct ergens gaan halen zodat een ‘nee’ toch een ‘ja’ wordt!!
De jonge eigenaar heeft ontzettend mooie plannen (leuk je ff gesproken te hebben tijdens het afrekenen!!) die Scheveningen goed kunnen doen m.b.t de horeca, een nieuwe boost!
Als je in Scheveningen bent, probeer dit restaurant niet, je moet het niet proberen maar gewoon doen!!
Het personeel is vrolijk en lacht continu. Het bedienend personeel vertelt enthousiast wat er op je bord ligt en kwakt deze niet ongeïnteresseerd op je tafel.

Kortom, een zeer waardevolle aanvulling op de boulevard waar verschillende smaken voorbij kunnen komen!

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel gezellig gegeten! De service was heel goed. Met mijn noten allergie werd super goed rekening gehouden. De serveerster was gezellig en betrokken. Aanrader!

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en supergoede service. Een iemand met notenallergie en er werd echt supergoed voor haar gezorgd.

28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg leuk restaurant, gezellige sfeer, lekker eten en geweldige service! Wij hebben het naar ons zin gehad

Reizigers die Brasserie the Beachroom bekeken, bekeken ook

In Brasserie the Beachroom geweest? Deel je ervaringen!