“ervaren als een High wine experience”
Beoordeling van Brasserie the Beachroom

Brasserie the Beachroom
Geclassificeerd als nr. 1 van 156 Restaurants in Scheveningen
15 maart 2020 beoordeeld

ik hou ervan om altijd lekker mezelf te verwennen dan ben je hier op de goede plek. vriendelijk hartelijk schoon sociaal en meedenken.

weet je niet wat je wilt kijkt het personeel met je mee voor de beste ervaring.
de heerlijkste cocktails een zeer verfijnde wijn kaart. en biertappen kunnen ze ook zeer goed.

wil je even de ellende van de wereld van je afschudden kan dat hier zeker.

het eten voortreffelijk .
wat een kwaliteit daar kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen.

chapo een dikke 10 voor alles verbeter punten zijn niet te vinden dus ga zo door alsjeblieft mij zien jullie hier zeker vaker terug

14 maart 2020 beoordeeld

Laura heeft ons een perfecte service gegeven, attent en heel vriendelijk! We konden genieten van het eerste zonnetje met een ideaal wijntje. Ook de borrelhapjes waren een aangename ervaring. Kortom: TOP

13 maart 2020 beoordeeld

Zoals in de titel beschreven heerlijk gegeten! We hadden het proeverijmenu. Heerlijk eten en goede service. Geen vraag was te gek en super snel werd het eten elke keer gebracht. Zeker een aanrader en als wij weer eens in de buurt zijn dan gaan we zeker weer langs!

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing is deze brasserie. We hebben werkelijk heerlijk genoten van het proeverijmenu. Per gang samen 3 gerechtjes kiezen uit een zeer afwisselende kaart. Ook het personeel is bijzonder attent en oplettend en weet wat ze serveren.

5 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben hier zeer smakelijk gegeten, alles was even lekker en warm, wat warm moest zijn. Personeel ook super. Bij ieder gerecht dat kwam gaven ze uitleg erbij. Heerlijk toetje van de chef, ruime portie met wat te zware gerechtjes(naar mijn mening) wat voor mij een beetje te veel was, had liever wat frisser toetje gezien. Verder niets dan lof

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Brasserie the Beachroom bekeken, bekeken ook

In Brasserie the Beachroom geweest? Deel je ervaringen!