“Heel lekker gegeten ”
Beoordeling van Restaurante Griego Pikilia

Restaurante Griego Pikilia
Geclassificeerd als nr. 2 van 208 Restaurants in Torre del Mar
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, veel uitleg, flexibel in het switchen tussen voor- en hoofdgerecht. Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: augustus 2020

27 november 2019 beoordeeld

Alles is met aandacht en liefde voor het koken bereid. Verse ingredienten, verse smaken, hele vriendelijke eigenaar. Mooie porties, niet te groot, niet te klein. Wij hadden een dagmenu, echt zo heerlijk. Bijzondere kwaliteit voor een hele lage prijs. Kies voor het stoofpotje!!!

27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen. Met een gratis hapje vooraf natuurlijk zoals in het echte Griekenland gebruikelijk is. Uitmuntend.

23 november 2019 beoordeeld

Verwacht zeker niet de belgische meze in dit restaurant. Geen calamares terwijl We toch aan de kust zijn .De eigenaar doet zijn best maar we konden geen lamskoteletjes eten . De uitbater leest uw toekomst in de koffie. De reden waarom we niet teruggaan .

Datum van bezoek: november 2019
Pikilia, Propietario van Restaurante Griego Pikilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Bonsoir cher client,

nous sommes vraiment désolé de ne pas avoir pu vous satisfaire.
Prenez en compte que notre Mezze n'est pas le même quand Belgique, car nous sommes pas en Belgique.
De même, en grece vous ne mangerai pas le même mezze qu'en belgique.
Nous ne mettons pas de calamars, mais il y a beaucoup plus de mezze qu'il y a en belgique.
Crème d'aubergine, houmous, ocre, begnet de courgette, paête feuilleté au épinard et une autre au poulet... Bref, si vous vous basé uniquement sur les calamars, nous sommes tristement surpris de votre limitation aux calamars.
Votre décision de ne plus revenir dans notre restaurant est votre choix... Sachez que la porte est grande ouverte.

cordialement
Panayotis

16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de Griek eten in Spanje?! Zeker doen! Wij hebben hier erg lekker gegeten. De eigenaar is uiterst vriendelijk en gastvrij. Mijn vriendin had de moussaka en die is zeker een aanrader. Daarnaast zijn de prijzen zeer goed (eigenlijk te laag).

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurante Griego Pikilia bekeken, bekeken ook

Torre del Mar, Costa del Sol

In Restaurante Griego Pikilia geweest? Deel je ervaringen!