“Erg goed gegeten ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in de binnentuin. Gezellig en vriendelijke bediening. Hazelnoottijs was echt super! Aanrader.

7 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was erg lekker in een mooie tuin met een lekker muziekje op de achtergrond. Goede bediening, geen reservering nodig.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard als je in de regio verblijft, heerlijk gegeten in de binnentuin die je niet verwacht. Hier wordt zonder poespas mooi eten geserveerd.

Een TripAdvisor-lid
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit ons hotel werden we hier naar toe verwezen omdat het restaurant van het hotel een besloten feest had. We kregen 10% korting, dus een goede reden ;-) om eens te gaan kijken.

De kaart zag er goed uit en heb gekozen voor de Siciliaanse ballen. Bellisima

6 november 2014 beoordeeld

leuk en eenvoudig ingericht restaurant, met voornamelijk zeer uitgebreide keuze aan pizza's en past's, waar je echt lekker eet. Eén van de weinige restaurants waar je steak echt "red" is als je dat vraagt. De baas heeft geen wijnkaart en zegt: "de wijnkaart dat ben ik". Gelegenheid waar voornamelijk locals komen en ook touristen. Er is een rook-gelegenheid op gelijkvloers en op terras op de verdieping. De bediening is efficiënt en zeer vriendelijk.

• Sfeer

Reizigers die Novecento bekeken, bekeken ook

San Leonardello, Giarre

In Novecento geweest? Deel je ervaringen!