“Erg goed gegeten ”
Beoordeling van Novecento

Novecento
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Novecento is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 104 Restaurants in Giarre
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in de binnentuin. Gezellig en vriendelijke bediening. Hazelnoottijs was echt super! Aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

7 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was erg lekker in een mooie tuin met een lekker muziekje op de achtergrond. Goede bediening, geen reservering nodig.

Datum van bezoek: juli 2016
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard als je in de regio verblijft, heerlijk gegeten in de binnentuin die je niet verwacht. Hier wordt zonder poespas mooi eten geserveerd.

Datum van bezoek: juli 2016
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit ons hotel werden we hier naar toe verwezen omdat het restaurant van het hotel een besloten feest had. We kregen 10% korting, dus een goede reden ;-) om eens te gaan kijken.

De kaart zag er goed uit en heb gekozen voor de Siciliaanse ballen. Bellisima

Datum van bezoek: juli 2015
6 november 2014 beoordeeld

leuk en eenvoudig ingericht restaurant, met voornamelijk zeer uitgebreide keuze aan pizza's en past's, waar je echt lekker eet. Eén van de weinige restaurants waar je steak echt "red" is als je dat vraagt. De baas heeft geen wijnkaart en zegt: "de wijnkaart dat ben ik". Gelegenheid waar voornamelijk locals komen en ook touristen. Er is een rook-gelegenheid op gelijkvloers en op terras op de verdieping. De bediening is efficiënt en zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer

Reizigers die Novecento bekeken, bekeken ook

San Leonardello, Giarre

In Novecento geweest? Deel je ervaringen!