Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel en faciliteiten zijn goed, er wordt geluisterd en ze willen je echt laten genieten. Er zijn wel een paar belangrijke punten waar je op moet letten als je dit hotel boekt:
- auto is een must (let op: is aan een vrij drukke weg).
- vanaf giarre is het naar de meeste gelegenheden +/- 30min rijden.

We werden nog wel eens wakker door schuivende stoelen in de kamers naast of boven ons. Dit is heel makkelijk op te lossen door er een dopje o.i.d. Onder te doen. Dat is wel echt een verbeterpunt.

Verder: prima hotel!

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer schoon hotel met vriendelijk personeel. Zwembad is heerlijk met mooi uitzicht op de Etna. De kamer die wij hadden was ruim een rustig. Ook overal internet in het hotel en er zit een goed, maar prijzig restaurant bij. Enige minpunt waren de bedden. Veel te hard waardoor we iedere ochtend gebroken uit bed kwamen.

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met mooie, schone kamers. Door de opzet heb je geen 'last' van andere gasten. Ontbijt is ook erg uitgebreid en goed. Personeel is ook super vriendelijk en helpt je graag op weg in de omgeving.

Je loopt niet direct het dorp in, maar wij vonden dit geen probleem en hadden een huurauto tot onze beschikking.

Zeker een aanrader als uitvalsbasis om oost Sicilië te ontdekken!

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

We kwamen veel te vroeg aan , maar dat bleek geen enkel punt. Er werd koffie aangeboden en we kregen broodjes...kamer werd snel in orde gemaakt. Vriendelijk personeel !
Kamer was ruim en schoon.
Net onderhouden zwembad. Barretje er bij...
Heel goed vertoeven in een aangename sfeer.
Klein minpuntje: in de omgeving is niets te beleven.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Zeer vriendelijk personeel niets is te veel voor ze. De kamer zijn aan de kleine kant, zeer schoon en de uitsraling van het hotel is heerlijk! Zorg wel dat je geen kamer aan de wegkant hebt.
Van af het zwembad mooi uitzicht op de Etna. Giarre steld niets voor je moet wel met de auto opstap voor vertier.

Kamertip: Zorg er voor dat je niet aan de weg kant zit!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie