“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 5 van 104 Restaurants in Giarre
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten van goede kwaliteit, niet goedkoop maar wel lekker. Keuze uit voorgerechten, hoofd en na. Ruime wijnkaart met goede adviezen.

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in naast gelegen hotel,
maar u bent ook als buitenstaander van harte welkom.
Gezellig welkom, vriendelijk personeel.
Mooie locatie zowel binnen als buiten goed vertoeven.
Buiten op de rustige binnenplaats,uitzicht op de Etna.
Goed eten, super vlees ,lekkere pasta goede wijn.
Kortom mooie plek,goed personeel,goede prijs/ kwaliteit verhouding.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak naast hotel Etna (waar wij verbleven). Mooie menukaart met grote variatie aan mooie lokale wijnen. Zijn er 2x geweest en beide keren heerlijk gegeten met grandioze bediening. Een aanrader!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt bij het aangrenzende Etna Hotel. Het restaurant is keurig en het terras buiten is prachtig. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

17 juni 2018 beoordeeld

We logeerden in het aangrenzende hotel Etna. Daar Giarre nogal armoedig oogt loont het de moeite niet om naar een ander restaurant te zoeken met dit restaurant in hetzelfde gebouw. Goede wijnen, kundige bediening die meer talen sprak dan Italiaans.
Elke avond heerlijk gegeten.

Reizigers die Borgo dell'Etna bekeken, bekeken ook

Riposto, Province of Catania

San Leonardello, Giarre

In Borgo dell'Etna geweest? Deel je ervaringen!