Filip-Maria-Inge
Erpe-Mere, België

correct, maar zonder passie

3,0 van 5 bollen28 feb 2024 beoordeeld
Ons verblijf was goed maar zonder meer. Het eten en bediening waren correct maar zonder passie. De bediening was correct maar gehaast. We hadden graag een fles champagne als aperitief gedronken maar daar was geen tijd voor want na één glas stond de ober er al met ons voorgerecht. Het gaf ons niet direct een vakantiegevoel. Het eten was niet slecht maar ook niet echt wauw, zonder passie. Met uitzondering van het hapje. De kaviaar van aubergine met frisse toets van limoen was een mooi begin. Jammer dat de keuken dit niveau niet kan vasthouden.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Royal Albion
        3.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
        4.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
        Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
        Beoordeeld op 21 september 2023

De tuindie gebruikt wordt als terras is fijn. De kok kan niet koken. Het personeel is ongastvrij en onvriendelijk (op één dame na) De ober is een hork. De inrichting van de kamer verouderd en dus kapot.

Datum van verblijf: september 2023
        Beoordeeld op 7 augustus 2020

We hebben een standaard plus comfort kamer geboekt. Kamer aan tuinzijde, met buitentafel en 2 stoelen. Mooie tuin, maar de buitenmeubelen waren zwart en vol vogelpoep, het hout zag groen. Aan de kamer komt de uitlaat van de keuken in de tuin, geen raam openzetten dus. Bij het sluiten van de deur viel het daggordijn naar beneden. De overgordijnen hangen schots en scheef, en zijn te smal om te sluiten.
        De eigenaar zag geen probleem, hij zou een aperitief trakteren. We hebben geweigerd, want wilden niet daar dineren. Ons ontbijt konden we niet annuleren, het zat in één pakket met de kamerprijs. Het hotel zou een parel kunnen zijn, maar de eigenaar kan het niet aan, er is ook te weinig personeel.

Datum van verblijf: augustus 2020
        Beoordeeld op 22 juli 2020

Kamer was correct met een balkon en zich op zee .Badkamer was ruim maar wat verouder je kon niet een bad laten vollopen door een vervanger in soort plastiek bad stop .Personeel was vriendelijk maar wat gestresseerd door drukte vb ontbijt mensen ontvangen uitlegt geven over buffet ,receptie ,buffet aanvullen , en nog eens mensen uitchecken en inchecken te weinig personeel .Het eten was goed en ruime porties .mooie tuin en plus punt bij mooi weer kon buiten eten .

Kamertip: Voor oudere of minder valide personen gelijkvloer vragen geen lift en veel trappen ..
        Datum van verblijf: juli 2020
        Beoordeeld op 9 augustus 2019

vriendelijke ontvangst,leuke en rustige omgeving,parking naast het verblijf,kan je ook vooraanaan de zaak parkeren langs de straat.blijkbaar kon je hier zeer lekkere menu's verkrijgen.spijtig hadden al iets gereserveerd aan de kust om te eten.mooie en aangename tuin vooraan waar je rustig kan vertoeven na een dagje wandelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
        Beoordeeld op 1 augustus 2019

Tijdens onze wandeling passeerden we dit idyllisch hotelletje, een hotelletje uit een Agatha Cristie verhaal. Het terras was open, stond er op het bord, dus wij zetten ons, een tasje koffie was geen probleem. De eigenares was druk in de weer met van alles en nog wat, de koffie bleef wat lang weg en moest nog eens vervangen worden door slechte melk. Al bij al een rustig plekje om even te bekomen van onze wandeling. Betalen was weer een probleem, aan wie en waar moesten we betalen. Hebben de dame dan weer gevonden en konden dan onze tocht verder zetten.

Datum van verblijf: juni 2019