jaapsuzet
Rotterdam, Nederland

Ga er niet heen

2,0 van 5 bollen21 sep 2023 beoordeeld
De tuindie gebruikt wordt als terras is fijn. De kok kan niet koken. Het personeel is ongastvrij en onvriendelijk (op één dame na) De ober is een hork. De inrichting van de kamer verouderd en dus kapot.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
5.1 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
3.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
Beoordeeld op 7 augustus 2020

We hebben een standaard plus comfort kamer geboekt. Kamer aan tuinzijde, met buitentafel en 2 stoelen. Mooie tuin, maar de buitenmeubelen waren zwart en vol vogelpoep, het hout zag groen. Aan de kamer komt de uitlaat van de keuken in de tuin, geen raam openzetten dus. Bij het sluiten van de deur viel het daggordijn naar beneden. De overgordijnen hangen schots en scheef, en zijn te smal om te sluiten.
De eigenaar zag geen probleem, hij zou een aperitief trakteren. We hebben geweigerd, want wilden niet daar dineren. Ons ontbijt konden we niet annuleren, het zat in één pakket met de kamerprijs. Het hotel zou een parel kunnen zijn, maar de eigenaar kan het niet aan, er is ook te weinig personeel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020

Kamer was correct met een balkon en zich op zee .Badkamer was ruim maar wat verouder je kon niet een bad laten vollopen door een vervanger in soort plastiek bad stop .Personeel was vriendelijk maar wat gestresseerd door drukte vb ontbijt mensen ontvangen uitlegt geven over buffet ,receptie ,buffet aanvullen , en nog eens mensen uitchecken en inchecken te weinig personeel .Het eten was goed en ruime porties .mooie tuin en plus punt bij mooi weer kon buiten eten .

Kamertip: Voor oudere of minder valide personen gelijkvloer vragen geen lift en veel trappen ..
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2019

vriendelijke ontvangst,leuke en rustige omgeving,parking naast het verblijf,kan je ook vooraanaan de zaak parkeren langs de straat.blijkbaar kon je hier zeer lekkere menu's verkrijgen.spijtig hadden al iets gereserveerd aan de kust om te eten.mooie en aangename tuin vooraan waar je rustig kan vertoeven na een dagje wandelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Tijdens onze wandeling passeerden we dit idyllisch hotelletje, een hotelletje uit een Agatha Cristie verhaal. Het terras was open, stond er op het bord, dus wij zetten ons, een tasje koffie was geen probleem. De eigenares was druk in de weer met van alles en nog wat, de koffie bleef wat lang weg en moest nog eens vervangen worden door slechte melk. Al bij al een rustig plekje om even te bekomen van onze wandeling. Betalen was weer een probleem, aan wie en waar moesten we betalen. Hebben de dame dan weer gevonden en konden dan onze tocht verder zetten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek. We hadden heerlijk weer en konden in de lieflijke tuin eten. Heerlijk 4 gangen diner. We begonnen met een cocktail. 1e gang kalfszwezerik, heerlijke saus zwezerik prima. 2e gang eend, prima wat groenten erbij en daarna een heerlijk kaasplankje, keuze uit verschillende soorten. Dessert, speculoos met chocomouse. Mooie herinnering!

Datum van verblijf: juni 2018