kurt h
Sint-Eloois-Vijve, België

bezoek criel-sur-mer

4,0 van 5 bollen9 aug 2019 beoordeeld
vriendelijke ontvangst,leuke en rustige omgeving,parking naast het verblijf,kan je ook vooraanaan de zaak parkeren langs de straat.blijkbaar kon je hier zeer lekkere menu's verkrijgen.spijtig hadden al iets gereserveerd aan de kust om te eten.mooie en aangename tuin vooraan waar je rustig kan vertoeven na een dagje wandelen.
Datum van verblijf: augustus 2019
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Royal Albion
        • Expedia.com
        4.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
        Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
        Beoordeeld op 1 augustus 2019

Tijdens onze wandeling passeerden we dit idyllisch hotelletje, een hotelletje uit een Agatha Cristie verhaal. Het terras was open, stond er op het bord, dus wij zetten ons, een tasje koffie was geen probleem. De eigenares was druk in de weer met van alles en nog wat, de koffie bleef wat lang weg en moest nog eens vervangen worden door slechte melk. Al bij al een rustig plekje om even te bekomen van onze wandeling. Betalen was weer een probleem, aan wie en waar moesten we betalen. Hebben de dame dan weer gevonden en konden dan onze tocht verder zetten.

Datum van verblijf: juni 2019
        Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek. We hadden heerlijk weer en konden in de lieflijke tuin eten. Heerlijk 4 gangen diner. We begonnen met een cocktail. 1e gang kalfszwezerik, heerlijke saus zwezerik prima. 2e gang eend, prima wat groenten erbij en daarna een heerlijk kaasplankje, keuze uit verschillende soorten. Dessert, speculoos met chocomouse. Mooie herinnering!

Datum van verblijf: juni 2018
        Beoordeeld op 28 september 2017

Op doorreis kwamen we hier terecht. We hadden niet gereserveerd, maar we kregen een ruime kamer op de eerste verdieping. We hebben ons bezoek verlengd na een heerlijk maaltijd in het restaurant. Een voordeel is ook dat je de auto op het terrein kunt parkeren.

Kamertip: Op de eerste verdieping zijn de kamers groter.
        Datum van verblijf: september 2017
        Beoordeeld op 31 augustus 2017

Kamer was groot genoeg, doch verouderd, bedje van 1.40 m breed, een badkamer die als het ware in een soort ingemaakte kast zit, waar je juist gepast met 1 persoon in kan, verouderd verfwerk, eigenlijk spijtig, het hotel zou mits een opfrisbeurt en vernieuwing van het sanitair heel veel mogelijkheden hebben. De sauna à 28 euro/persoon opleg ? Is ook niet meer van deze tijd, te meer dat het geen volledig "wellness gebeuren" is. Ook in het restaurant onverzorgd verfwerk, bij het ontbijt nog kruimels op tafel van de avond voordien... Wat wel positief was : heel lekker gegeten 's avonds. Ik versta dus de kritieken over het eten niet goed, dit was uiteindelijk het punt dat mijn verblijf toch nog iets meer in de richting prijs/kwaliteit trok. Dit hotel zal in de jaren zeventig wel in orde geweest zijn, doch men teert hier duidelijk op het verleden.

Datum van verblijf: augustus 2017
        Beoordeeld op 29 juni 2017

Het is allemaal wat te rudimentair om bevredigend te zijn en dit zowel qua accommodatie als wat betreft de geboden diensten. Alles is hier aan aanwezig om er een mooie zaak in een aangename tuin van te maken maar dit vereist renovatie, herstellingen en onderhoud.
        Het merendeel van de gasten logeert in slecht geïsoleerde paviljoenen die weinig privacy bieden. De kamer had een irritant luchtje vermoedelijk door huisdieren. De vloer werd gedurende 4 dagen trouwens simpelweg niet schoongemaakt. Koffiezetfaciliteiten op de kamer in zoverre de schoonmaakster de oploskoffie en de theezakjes niet vergeet aan te vullen.
        Het personeel was over het algemeen vriendelijk maar al te vaak verstrooid tot nalatig.
        Royaal ontbijt maar met brood van opgewarmde diepvriesdeeg. Dat is jammer, niets zo heerlijk als een dagverse baguette van de warme bakker. Het diner was zonder meer goed. Echter, niet alles wat op de kaart staat is ook verkrijgbaar. Men schenkt geen huiswijn en men zat door de voorraad "halve" flesjes.
        De exploitant baat o.a. ook gites uit en een bar/restaurant/hotel in Mers-les-Bains. Wij mochten ondervinden dat je daar om 13u 30 niet meer welkom bent voor de lunch, zelfs niet voor een hapje.
        (fvh)

Datum van verblijf: juni 2017