Inge B
Nieuwleusen, Nederland

Bezoek verlengd!

5,0 van 5 bollen28 sep 2017 beoordeeld
Op doorreis kwamen we hier terecht. We hadden niet gereserveerd, maar we kregen een ruime kamer op de eerste verdieping. We hebben ons bezoek verlengd na een heerlijk maaltijd in het restaurant. Een voordeel is ook dat je de auto op het terrein kunt parkeren.
Datum van verblijf: september 2017
Kamertip: Op de eerste verdieping zijn de kamers groter.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Royal Albion
0.2 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
2.7 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
The Quadruple Room at the Hotel de Calais
Gratis parkeren
La villa normande- appartement avec Bacon- « la terrasse »
3.6 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Kamer was groot genoeg, doch verouderd, bedje van 1.40 m breed, een badkamer die als het ware in een soort ingemaakte kast zit, waar je juist gepast met 1 persoon in kan, verouderd verfwerk, eigenlijk spijtig, het hotel zou mits een opfrisbeurt en vernieuwing van het sanitair heel veel mogelijkheden hebben. De sauna à 28 euro/persoon opleg ? Is ook niet meer van deze tijd, te meer dat het geen volledig "wellness gebeuren" is. Ook in het restaurant onverzorgd verfwerk, bij het ontbijt nog kruimels op tafel van de avond voordien... Wat wel positief was : heel lekker gegeten 's avonds. Ik versta dus de kritieken over het eten niet goed, dit was uiteindelijk het punt dat mijn verblijf toch nog iets meer in de richting prijs/kwaliteit trok. Dit hotel zal in de jaren zeventig wel in orde geweest zijn, doch men teert hier duidelijk op het verleden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

Het is allemaal wat te rudimentair om bevredigend te zijn en dit zowel qua accommodatie als wat betreft de geboden diensten. Alles is hier aan aanwezig om er een mooie zaak in een aangename tuin van te maken maar dit vereist renovatie, herstellingen en onderhoud.
Het merendeel van de gasten logeert in slecht geïsoleerde paviljoenen die weinig privacy bieden. De kamer had een irritant luchtje vermoedelijk door huisdieren. De vloer werd gedurende 4 dagen trouwens simpelweg niet schoongemaakt. Koffiezetfaciliteiten op de kamer in zoverre de schoonmaakster de oploskoffie en de theezakjes niet vergeet aan te vullen.
Het personeel was over het algemeen vriendelijk maar al te vaak verstrooid tot nalatig.
Royaal ontbijt maar met brood van opgewarmde diepvriesdeeg. Dat is jammer, niets zo heerlijk als een dagverse baguette van de warme bakker. Het diner was zonder meer goed. Echter, niet alles wat op de kaart staat is ook verkrijgbaar. Men schenkt geen huiswijn en men zat door de voorraad "halve" flesjes.
De exploitant baat o.a. ook gites uit en een bar/restaurant/hotel in Mers-les-Bains. Wij mochten ondervinden dat je daar om 13u 30 niet meer welkom bent voor de lunch, zelfs niet voor een hapje.
(fvh)

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 31 juli 2016

Onze kamer was in een bijgebouw in de mooie tuin, met zicht op zee. Kamer was netjes en in orde, prima bed. Ontbijt was uitgebreid en lekker, niets op aan te merken. Het restaurant was een ramp qua service en kwaliteit van de gerechten. Personeel moet receptie doen, mensen naar hun kamer begeleiden, bestellingen opnemen en op- en afdienen = stress. Op sommige momenten een hoog FawltyTowers gehalte... Het meisje in de zaal sprak zeer slecht Frans, wat voor de nodige verwarring zorgde. Ik raad aan om enkel kamer met ontbijt te nemen en in Le Tréport te gaan eten.

Kamertip: Kies een comfort+ kamer (die zijn wat ruimer)
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

Historisch hotelletje bestaande uit meerdere gebouwen, gelegen in een prachtige tuin. Het ontbijt was volgens Franse normen overweldigend (met overheerlijke charcuterie - vooral de gekookte hesp was uitzonderlijk). Wij verbleven in half-pension en ook het 3 gangen menu 's avonds was meer dan af ! Superlekkere gerechten van plaatselijke leveranciers (heerlijke zeevruchten, kazen, lams- en rundsvlees) en dit om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Om af te ronden is er ook nog een kleine maar heerlijke spa.

Kamertip: Wij hadden een standaardkamer en deze lag rustig in de prachtige tuin. Standaard is dus al goed hier !
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 mei 2016

Mooi kader, goed verzorgd en nette kamers. Ruime badkamer.
Heel vlotte zetel.e ontvangst en ruime keuze bij het ontbijt .
Vlot bereikbare parking en heel stille omgeving. Zeker aan te bevelen.
Misschien iets te kleine kamer zodat er geen plaats was voor echt

Datum van verblijf: mei 2016