Johan S

Piepkleine véél te dure kamer. Afrader!

2,0 van 5 bollen18 aug 2015 beoordeeld
Kamer, ondergebracht in een bijgebouwtje, is werkelijk piepklein. Het is als of rond het bed 4 muren zijn opgetrokken. Bed is verder OK, net als de badkamer. Deur kan niet helemaal open want schraapt over de vloer...Ontvangst zeer koel en zakelijk. Restaurant veel te duur voor het matige gebodene. Ontbijt is prima, maar kost dan ook € 15.- p.p. WiFi werkt niet in de kamer, maar alleen in het hoofdgebouw.
Afrader!
Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
    • Booking.com
    5.1 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
    Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
    Beoordeeld op 5 augustus 2014

kamer 1 was ideaal,aparte bedden,mooie badkamer en een terrasje,alsook een koffiezet op de kamer.Heel vriendelijk en bereidvol personeel(sommigen niet op de hoogte van het vak).Lekker ontbijt en dito maaltijden.

Kamertip: Vraag een superieure kamer met aparte bedden,in de tuin aan de zuidkant.
    Datum van verblijf: juli 2014
    Beoordeeld op 23 juli 2014

de suprior kamer die we aangeboden kregen stonk naar zilt .na preutelen heb ik een andere kamer gekregen die normaal rook.daar was de douche stang kapot het bed was goed maar proper is wat anders.het restaurant was wel goed met vriendelijke bediening voor deze prijs kan men een beter hotel vinden.

Datum van verblijf: juli 2014
    Beoordeeld op 19 juni 2014

De kamers liggen verspreid op het domein. Als je geluk hebt moet je niet zo ver naar de receptie en naar het restaurant maar reken erop dat je in elk geval trappen moet doen.. Kleine kamer en kleine kleerkast maar een grote badkamer met een ligbad. De tuin zag er in de folder veel mooier uit dan hoe hij er nu uit zag. De afstand tot de zee is ongeveer 400 meter, wat in de kalme straat geen enkel bezwaar is. Over het restaurant valt niet te klagen, het drie gangen menu 's avonds is lekker en de (onervaren) ober deed zijn best. Het ander personeel hielp in elk geval zodat niemand lang moest wachten. Maar de 'bar' telde maar drie stoelen en vier zetels. Wij houden van een aperitiefje voor de maaltijd en dat was niet altijd mogelijk wegens te weinig plaats. 's Morgens was het wat moelijk voor die ene mevrouw die zorgde voor het aanvullen van het buffet en nog eens de tafels moest afruimen. Eigenlijk is het niet de bedoening dat de gasten moeten zeggen dat koffie, fruitsap of de kaas op is aan het buffet. Ik miste het eitje bij dat ontbijt. Verder was iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Iets meer aandacht bij het kuisen van de kamers, misschien?

Kamertip: Wie slecht te been is moet een kamer vragen die dicht bij de receptie en het restaurant ligt vragen, dan zijn er minder trappen!
    Datum van verblijf: juni 2014
    Beoordeeld op 8 mei 2014

gezellig hotel, lekker ontbijt,zeer goede keuken, stoofpotje van schelpdieren verrukkelijk, klein bed, propere kamer maar kleine kleerkast, indien verblijf een week is, problemen om je kleren te bergen.

Datum van verblijf: maart 2014
    Beoordeeld op 19 november 2013

We gingen voor 1 overnachting naar dit hotel om de verjaardag van mij en mijn vriend te vieren. Wij zijn heel tevreden van het hotel. Propere kamer. Heel vriendelijk onthaal (Sabrina) en vriendelijke bediening in het restaurant. Wij aten een menu en was heel lekker. Mooie ligging dicht bij zee. Tréport is ook heel mooi. Het enige minpuntje is de douche die aan herstelling toe was.

Kamertip: wij verbleven in bijgebouwtjes op gelijkvloers met zicht op de tuin die waarschijnlijk heel mooi moet zijn in de lente/zomer
    Datum van verblijf: november 2013