babbelrita
antwerpen

kamers ontgoogelend

2,0 van 5 bollen23 jul 2014 beoordeeld
de suprior kamer die we aangeboden kregen stonk naar zilt .na preutelen heb ik een andere kamer gekregen die normaal rook.daar was de douche stang kapot het bed was goed maar proper is wat anders.het restaurant was wel goed met vriendelijke bediening voor deze prijs kan men een beter hotel vinden.
Datum van verblijf: juli 2014
Reistype: Bezocht met een partner
1,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
3.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
3.8 km van Logis Hôtel la Vieille Ferme
Meer hotels in Criel-sur-Mer bekijken
Beoordeeld op 19 juni 2014

De kamers liggen verspreid op het domein. Als je geluk hebt moet je niet zo ver naar de receptie en naar het restaurant maar reken erop dat je in elk geval trappen moet doen.. Kleine kamer en kleine kleerkast maar een grote badkamer met een ligbad. De tuin zag er in de folder veel mooier uit dan hoe hij er nu uit zag. De afstand tot de zee is ongeveer 400 meter, wat in de kalme straat geen enkel bezwaar is. Over het restaurant valt niet te klagen, het drie gangen menu 's avonds is lekker en de (onervaren) ober deed zijn best. Het ander personeel hielp in elk geval zodat niemand lang moest wachten. Maar de 'bar' telde maar drie stoelen en vier zetels. Wij houden van een aperitiefje voor de maaltijd en dat was niet altijd mogelijk wegens te weinig plaats. 's Morgens was het wat moelijk voor die ene mevrouw die zorgde voor het aanvullen van het buffet en nog eens de tafels moest afruimen. Eigenlijk is het niet de bedoening dat de gasten moeten zeggen dat koffie, fruitsap of de kaas op is aan het buffet. Ik miste het eitje bij dat ontbijt. Verder was iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Iets meer aandacht bij het kuisen van de kamers, misschien?

Kamertip: Wie slecht te been is moet een kamer vragen die dicht bij de receptie en het restaurant ligt vragen, dan zijn er minder trappen!
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 8 mei 2014

gezellig hotel, lekker ontbijt,zeer goede keuken, stoofpotje van schelpdieren verrukkelijk, klein bed, propere kamer maar kleine kleerkast, indien verblijf een week is, problemen om je kleren te bergen.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 19 november 2013

We gingen voor 1 overnachting naar dit hotel om de verjaardag van mij en mijn vriend te vieren. Wij zijn heel tevreden van het hotel. Propere kamer. Heel vriendelijk onthaal (Sabrina) en vriendelijke bediening in het restaurant. Wij aten een menu en was heel lekker. Mooie ligging dicht bij zee. Tréport is ook heel mooi. Het enige minpuntje is de douche die aan herstelling toe was.

Kamertip: wij verbleven in bijgebouwtjes op gelijkvloers met zicht op de tuin die waarschijnlijk heel mooi moet zijn in de lente/zomer
Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 28 augustus 2013

Onze kamer (nr 21) was gelegen in een apart gebouwtje en had mooi zicht. Ze was mooi vernieuwd, geen al te groot bed, maar goede verlichting om te lezen bvb. Elke kamer is anders, we konden kiezen uit 3, we kozen voor die met 2 ramen, op het verdiep. Badkamer was dan wat kleiner, maar mooi zicht op de tuin.
We hebben er niet gedineerd (leek duur). Het ontbijt was wel in orde, maar er was niet al te veel keuze. Voor het ontbijt opgeruimd werd werd er aan de nog aanwezigen gevraagd of ze nog iets wensten. Vaak ruimt men alles op, een teken dat men moet vertrekken; hier dus niet.
Mijn betaling (Bongo bon) was niet in orde, maar we mochten toch blijven Een telefoon naar het buitenland rekende me ook niet aan. Toch klantvriendlijk/

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 11 juni 2012

hotel en kamers proper in het restaurant loopt alles verkeerd lange wachttijden tussen gerechten,verkeerde gerechten worden constant aan verschillende tafels geserveerd en dit met veel personeel die geen vaste tafels bediende; Let op met bongo bons alles is goed om de prijs de hoogte in te drijven dus geen aanrader!

Datum van verblijf: juni 2012