“Great cappuccino”

Cult Wine Bar
Geclassificeerd als nr. 43 van 147 Restaurants in Mazara del Vallo
Keukens: Italiaans
7 september 2017 beoordeeld

Mooi cafe. We kwamen hier in de ochtend en we dronken heerlijke cappuccino. Taartje erbij me tricotage was ook heel lekker. Helaas konden we niet s avonds een glaasje wijn drinken maar het ziet er erg leuk uit

16 oktober 2016 beoordeeld

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

13 juni 2018 beoordeeld

Reizigers die Cult Wine Bar bekeken, bekeken ook

Mazara del Vallo, Province of Trapani

In Cult Wine Bar geweest? Deel je ervaringen!