“Heerlijke ijssalon”

Geclassificeerd als nr. 3 van 148 Restaurants in Mazara del Vallo
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
27 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk ijs,veel verschillende soorten. Goed geprijst.Vriendelijk personeel. Mooie ijstaarten te koop.Ook gezellig om te zitten.

23 juni 2018 beoordeeld

wat veel keuze. niet voldoende tijd om alles te proeven. zoveel ijs mogelijkheden. dan ook nog koffie mogelijk, hartig en ook diverse taarten. geweldig gewoon

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader in Mazara del Vallo ! Heerlijke gelato en keuze uit 2 verschillende hoorntjes of het typische broodje. Immense keuze aan smaken, die je jammer genoeg op 1 week vakantie niet kan proeven :-)
Het heeft ons gesmaakt !

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ijsjes en desserts gegeten. Wel jammer dat er geen tiramisu was. Wel ander dessert gegeten. Was verrukkelijk. Koffie was wel erg weinig. Wat mij betreft mogen ze de hoeveelheid verdubbelen.

6 juli 2017 beoordeeld

Geen ijsje maar ijs veel heel veel smaken in alle kleuren heerlijk echt Italiaans. Het water loopt me nog in de mond als ik aan deze ijsjes denk!

Reizigers die Gelateria mucho gusto bekeken, bekeken ook

Mazara del Vallo, Province of Trapani

In Gelateria mucho gusto geweest? Deel je ervaringen!