Beoordeeld op 30 september 2020

Zeer slecht. Bij binnenkomst savonds inchecken. Na inchecken een drankje halen, ben je na 10 uur krijg je niets. Is het betalen Moet je een card halen bij de receptie. Dus terug in de rij. Kom je net aan.
Op de kamer geen water ondanks het feit dat je niet uit de kraan mag drinken.
Eten koud, karig en eentonig. Drinken slecht, vd koffie tot het bier.
Slechte vieze stranden, in de strandtent kun je een plastic bekertje drinken krijgen, wil je meer.. Betalen.
Geen al incl. want tussen de maaltijden door is er niets.
Mensen gaan en masse maar de supermarkt en de restaurants in de stad waar je al gevraagd wordt Hopps hotel?.. Food no good ey?
Kom je met kinderen... 10. 00 pd per kind voor een campingbedje.
Heb je een avondvlucht terug en will je vanwege je kindje je kamer nog even aanhouden.... 50.00..terwijl vd kamer al betaald is.
2 minuten over 10?..niet geloven of overdreven. Krijg je geen drank meer gratis..terwijl we welgeteld 1 drankje hebben gehad.
Ga je erheen?.. Maak zoveel mogelijk foto's want daar kun je wat mee in geval van rechtsbijstand oid inschakelen.
Ga klagen bij de reisleidster al wordt je afgescheept. Want niemand doet iets..noch de reisleiding noch de maatschappij.
Mijn advies... NIET naartoe gaan.
Wb de goede recensies.. Vast personeel van de reisorg.

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een slecht all-in hotel nog nooit zo iets slechts mee gemaakt. Keuze in eten is heel klein en wat er te eten is komt rechtstreeks uit een of andere gaar keuken. Er zit geen lak of smak aan. Het lijkt wel een kantine waar je eet.
Kamer was redelijk schoon alleen het schoonmaak personeel haalt lege flesje uit jou tas weg en gooit het weg net zoals de bekertjes die nog in de tas zaten! Dit is van mij en blijf je Gvd vanaf. Drinken is aanmaak limonade wat naar cola of Fanta moet smaken. Personeel achter de bar werkt totaal niet efficiënt zodat er altijd een lange rij staat als je wat te drinken wilt halen.
In de buurt is ook niet te beleven s’avonds is het dorp om 20.30 uur al alles gesloten dus je kunt je daar ook niet vermaken.
Kijk naar een beter hotel maar ga hier niet heen.

Beoordeeld op 25 september 2020

net terug van 14 dagen Hopps hotel .
kamers zijn netjes maar verwacht geen grote luxe ,kleine badkamer met een goede douche Personeel poolbar niet echt vriendelijk te noemen .
Buffet redelijk eentonig .
Animatie Rudolf doet geweldig zijn best ,terwijl Marco bijna alleen maar Italiaans praat en dat met een bezetting van 80% Nderlanders.
Strand is ronduit slecht .Precies voor het hotel een mega grotel afvoerbuis die deze in gaat . Zwembad goed ,redelijk wat bedjes ,maar volgens mij niet voldoende in hoogseizoen.
Centrum met winkels en mooie kathedraal op 5 min lopen .Verder niks te doen of te zien in de directe omgeving .
Dus of excursies boeken of een auto huren .
Al met al een goede vakantie gehad ,maar 1x is genoeg.

Beoordeeld op 24 september 2020

Hotel Hopps is een prima hotel, maar all inclusive kan het niet genoemd worden.
Ik ben samen met mijn vriend 15 dagen hier op vakantie geweest maar meer omdat we echt weg wilde en andere vakanties werden geannuleerd ivm Corona. Dus was dit toen de enige optie.

15 dagen is hier echt veel te lang. In de buurt niet al te veel te doen. Moet je echt wel wat verder voor reizen.
In het weekend komen er heel erg veel italianen naar het hotel. Deze trekken ook gerust jouw handdoek van je bedje als zij daar willen liggen. Beetje jammer.

Het personeel is tegen ons wel heel vriendelijk geweest, vooral de jonge meiden van de horeca. Sondes is een van die meiden en wij vonden het heel leuk om door haar geholpen te worden. Keiharde werker en altijd met een lach!

Wij hebben een prima vakantie samen gehad maar komen hier niet meer terug..

Beoordeeld op 23 september 2020

Voor het eerst met de kleine op reis.
Aankomst; te weinig personeel achter de balie voor de incheck. Gevolg: lange tijd wachten

Kamers; oppervlakte is prima

Schoonmaak zwembad; prima
Schoonmaak toiletten zwembad; slecht

Wifi: tegen betaling

Eten;
A la carte; prima pizza’s voor de rest niet echt een culinair hoogstandje
Buffet; koud, eentonig eten. Fruit werd met messen gesneden waar het vis mee schoongemaakt was. Kortom schubben op je sinaasappel.

Drinken; slecht afgestelde post mix. Een bak siroop waar je u tegen zegt.
Koffie; slecht (tegen betaling kun je verse koffie krijgen)
Personeel bar; leven een eigen leven schenken drinken in omdat het moet maar liever niet

COVID toeslag; je betaald 3 euro per dag. Bij de ene buffer mag je zelf opscheppen en bij de volgende niet. Bij de ene bar mag je zelf drinken tappen en bij de ander niet. Kortom; COVID toeslag is een melkkoe vóór dit hotel.

Prima hotel als half pension maar geen 4 sterren all inclusive waardig