“Tussen de locals”

Geclassificeerd als nr. 26 van 148 Restaurants in Mazara del Vallo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 december 2017 beoordeeld

Binnen gezeten vanwege naseizoen. Bij de oven zitten waar de pizza's verse bereid worden is lekker warm en leuk kijkje in de "pizzakeuken". Eten prima en bediening net zo. Zou er rustig nog een keer heen gaan.

12 april 2014 beoordeeld

De zaak zat vol, of we boven wilden zitten? Waarom niet? Maar boven was een verjaardagsfeest aan de gang met 30 joelende kinderen. Geen nood, zei de ober, binnen 5 minuten gaan die weg. Ondertussen kregen we couscous. Heerlijke vis, lekkere bouillon, maar niet een stukje groente. Tijdens de verjaardagstaart was het gejoel niet meer te harden. We hebben de rest van onze bestelling afgezegd en zijn ontgoocheld vertrokken.

16 juli 2017 beoordeeld

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

14 augustus 2015 beoordeeld

Reizigers die Baby Luna bekeken, bekeken ook

Mazara del Vallo, Province of Trapani

In Baby Luna geweest? Deel je ervaringen!