Reserveer nu, betaal bij aankomst
Barcelo.com
Hotels.comUS$ 284
travelup.comUS$ 359
TravelocityUS$ 284
Beoordeeld op 29 augustus 2020

Zéér goed en rustig gelegen hotel aan een mooie baai waar men van een mooie zonsondergang kan genieten. Het eten en drinken met A merken zijn zeer goed, de kamers zijn goed gelegen met bijna overal zeezicht. We hebben daar een zeer fijne vakantie gehad. Een hele leuke kennismaking/hulp gekregen van het zeer professionele en vriendelijk personeel. Allen zijn tevens heel hulpvaardig en steeds bereid om te helpen. Vooral aan Laura van de receptie en Pepa van de housekeeping staff hebben we goede herinneringen. We komen zeker terug en bijgevolg dus een echte aanrader!! gr Ann & Kurt.

Beoordeeld op 29 juli 2020

tips zijn een bakje op de tafel bij het ontbijt voor afval.
Voor de rest geen opmerkingen.
personeel is vriendelijk en het personeel is uitemate vriendelijk.
Tip voor het strand is om daar ligbedden en parasols te plaatsen

Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een megafijn hotel!!supergoede bedden,,mooie inrichting,, mega uitzicht over de zee,,lekker ontbijt en voornamelijk het personeel is zo ontzettend aardig!!vooral laura het meisje bij de receptie heeft me erg goed geholpen!!

Het hotel ligt helemaal in het noorden dus je hebt zeker een scooter of auto nodig maar daarentegen is wel superlekker rustig!!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Rustig hotel in mooie omgeving met uitstekende service. Lekker eten, goede service en mooi hotel. Ligt in het rustig gedeelte van Ibiza en alles is met de auto vlakbij. Vriendelijk personeel waarvoor niets teveel was.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Een leuk hotel op een fijne locatie met goed ontbijt en diner, vriendelijk personeel en muziek in de avonduren. Zwembad hebben we niet gebruikt, was klein maar zag er goed uit. Het strand vlakbij sprak ons echter meer aan. De kamer was erg ruim met eigen koffie/thee voorziening alleen de badkamer viel tegen qua afwerking en vervelende geur uit de afvoer. Verder weinig aanmerkingen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
AlvaroCotaina, Director General van Barcelo Portinatx, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Dear guest,
We greatly appreciate the time you spent to share this great review about your recent experience in our hotel. At Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your feedback will help our teams reaching that goal.
We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of Ibiza. It also fills us with pride that you enjoyed the gastronomical efforts of our chefs at our breakfast and dinner buffet as well as the attentiveness and service of our staff. We lament if you experienced any inconvenience in relation to the bathroom, and we highly encourage you to notify any issue encountered right away so that our team can take the appropriate corrective measures.
Thanks again for your valuable input, and we look forward to serving you again in the near future.
Best regards,
Guest Experience Manager